mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
50c konwersja problem https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=4&t=9520 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ryba [ 2020-04-07, 17:33 ] |
Tytuł: | 50c konwersja problem |
Konwertowalem firmę z wersji 2020.2 do 2020.4 i wysypało się. Przy okazji wycięło firmę z listy. Odtworzyłem z bacupu, uruchomiłem 2020.2 i chciałem dodać firmę ale mam komunikat że konwersja firmy do wersji 2020.4 nie powidła sie. Krejzy program. Ktoś wie co zrobić? pozdrawiam |
Autor: | madzialena3010 [ 2020-04-14, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: 50c konwersja problem |
Cześć, czy konwersję @ryba przeprowadziłeś z pominięciem wersji 2020.2.3 i 2020.2.4? Jaki konkretnie masz komunikat? Możesz wrzucić PrintScreen? Pozdrawiam M. |
Autor: | ryba [ 2020-04-17, 17:44 ] |
Tytuł: | Re: 50c konwersja problem |
Aktualizuję wersje na bierząco więc to juz z wersji 2.4. Backup odtważam przez SQL Managment Studio i już po odtwożeniu wersja 50c ktora przecież jeszcze przed chwila była produkcyjna nie potrafi jej dodać. Komunikat jak na początku pisałem , nadal widzidzi uszkodzoną bazę. Nie dostałem tu odpowiedzi więc zgłosiłem do Sage bład w działaniu programu. Generalnie już dziesiątki razy to robiłem więc byłem zaskoczony. Po prostu gdzieś zapisał sobie jekieś śmiecie i pamieta. Odpowiedż s Sage jest taka że (na razie gość z BOK mi ją przeczytał bo historia tej wiadomości to następne gówno) trzeba zmienić nazwę bazy (której ? zaraz usiądę i przetestuje.) ps. a teraz historia zgłoszenia. Zgłosiłem błąd na ichniejszaego emaila. Po kilku dniach dostałem odpowiedź Szanowni Państwo, Państwa zgłoszenie zostało zamknięte. Korzystając z eBOK, mogą Państwo w każdej chwili zaktualizować otwarte zgłoszenie oraz sprawdzić jego status. Instrukcja założenia konta w eBOK znajduje się w Centrum Wiedzy Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać. Jeśli zajdzie potrzeba przesłania dodatkowych informacji, prosimy o wysyłanie ich na mail: PL-Finanse@sage.com, koniecznie pamiętając o umieszczeniu numeru #14681001 w temacie. Pozdrawiamy Dział Wsparcia Technicznego Produktu no to sobie wszedłem i założyłem to konto w eBOK dostałem linka z aktywacyjnego i okazało się że link nie działa. bo to zadzwoniłem do BOK trochę się nie mogłem dogadać z nimi ale w końcu okazało sie że muszę wysłać papierowe zgłoszene do BOK oni mi przysyłają jakieś zaproszenie i dopiero zakładam konto no to dostałem zaproszenie odpaliłem konto a tam napis Strona elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu dostępna jest tylko dla uprawnionych użytkowników eBOK. i nadal nie mogę przeczytać odpowiedzi. no to dzwonię do eBOk i goś mi mówi kiedy założyłem konto , no to ja że nie dawno na to on, że w takim razie muszę czekać do 19 bo im coś sie tam synchronizuje i po 19 bedę widział zgłoszenie ok pytam czy może mi przeczytać odpowiedź no , nie ma takich uprawnień i to samo twierdziło 3 słownie trzech innych konsultantów z którymi gadałem ok następnego dnia wchodzę do eBOK i czytam Strona elektronicznego Wsparcia Technicznego Produktu dostępna jest tylko dla uprawnionych użytkowników eBOK. dzwonię do BOK odbiera następny konsultant ten dla odmiany twierdzi, że ma dostęp do moich zgłoszeń (inni też mają tylko może nie wiedzą albo nie wiedzą jak do nich wejść) no i to prawda bo czyta moje zgłoszenia i odpowiedzi natomiast twierdzi że ja nie bedę miał do nich dostępu dopuki nie wykupie czegoś tam za co mu grzecznie podziękowałem (ani złotówki więcej ) był miły , przeczytał mi dopowiedź (właśnie o zmianie zazwy bazy, bez innych szczegułów) skontaktował się z człowiekiem który to pisał i obiecał że tamtem ma mi wysłć odpowiedź na meila na razie się nie skontaktował zapytałem go jeszcze czy np. takie zmiany jak w CIT8 gdzie trzeba było klepać je ręcznie do każdej bazy załatwia z automatu jakiś ich sage asystent albo cioś innego ale nie wiedział (poprzedni konsultanci też nie wiedzili ale mieli sie dowiedzić ale ... zapomnieli) Zamierzam wystosować pismo do zarządu o zwrot kilku tysięcy zł za wprowadzanie takich zmian. Tak mi to wychodzi z roboczogodzin i dla 50c i w kadrach było podobnie. Może ktoś się chce podpiąc? Nie chce im się robić exe ka to ich sprawa. I chyba jednak zmienię dostawcę bo to już przeszło wszelkie granice. Może za comarcha zapłacę wiecej ale to i tak wyjdzie na jedno a będę miał mniej nerwów. pz |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |