Witam, nie bardzo wiem, w czym dokładnie tkwi problem
. Ogólnie to muszą być zgodne rozrachunki z saldami kont, czego program w sumie sam pilnuje. Jeżeli masz zdefiniowane konta rozrachunkowe w planie kont tak, że ma Cię program ostrzegać o braku rozrachunków lub wymagać ich wypełniania, to masz pewność, że program Ci rzuci komunikat o wszystkich takich dokumentach, gdzie pominęłaś rozrachunek; wyświetli R przy nich i można to uzupełnić, nawet jak dok. jest już w księgach.
W kryteriach wyboru rozrachunków, możesz zawęzić wybór o rozrachunki dot. konkretnego konta i wtedy łatwo spr. wszystko z zapisami na kontach.
Zrób sobie potwierdzenie sald rozrachunków na dany dzień,
na końcu wydruku potw. sald wyświetla się lista niezgodności, gdzie masz pokazane kwoty sald rozrachunków dla danego kontrahenta i zapisów na tym koncie i szybko znajdziesz, gdzie są błędy. Nie pamiętam już jakie raporty są w tej wersji, ale zobacz czy w raporty, diagnostyka, nie ma czasem czegoś dot. kontroli sald rozrachunków. Pozdrawiam