Po aktualizacji Symfonii ERP (Forte) do wersji 2017.b pojawia się problem podczas importu dokumentów z programu handlowego. Wyświetla się komunikat "Dane kontrahenta różnią się od danych kartotekowych". Sprawdziliśmy kontrahenta na dokumentach i idealnie się zgadzają, nie różnią się o żadne znaki (sprawdziliśmy też spacje itp.). Sprawdzaliśmy to w programie nie bezpośrednio w bazie. Dokument docelowo się importuje i wygląda na to że wszystko z nim jest ok, ale jednak niepokoi mnie ten komunikat, może to świadczyć o jakimś problemie w bazie?
Z góry dzięki za pomoc
Załączniki:
Komentarz: Komunikat w programie komunikat.png [ 54.27 KiB | Przeglądany 2879 razy ]
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników