|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu
Autor |
Wiadomość |
adam.l
Rejestracja: 2012-12-07, 11:17 Posty: 120
|
JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu
Witam,
Mam problem po aktualizacji FKi do wersji 2017b. Na komputerze 1 stanowiskowym z systemem windows 10 Home 64 bit podczas próby wygenerowania JPK aplikacja zamyka się samoczynnie.
Poniżej logi systemowe:
Aplikacja: Amfk.exe Wersja architektury: v4.0.30319 Opis: proces został przerwany z powodu nieobsłużonego wyjątku. Informacje o wyjątku: System.FormatException w System.DateTimeParse.Parse(System.String, System.Globalization.DateTimeFormatInfo, System.Globalization.DateTimeStyles) w JpkParametersAttendant.LoadSettings() w Sage.PL.JPK.UI.ViewModels.ParamsViewModel.LoadSettingsCommandExecute() w DevExpress.Mvvm.DelegateCommand+<>c__DisplayClass4.<.ctor>b__0(System.Object) w DevExpress.Mvvm.DelegateCommand`1[[System.__Canon, mscorlib, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089]].Execute(System.__Canon) w Sage.PL.JPK.UI.Windows.ParamsWindow..ctor(Sage.PL.JPK.UI.ViewModels.ParamsViewModel) w Sage.PL.JPK.UI.ViewModels.ParamsWindowParametersProvider.ShowParamsWindow() w <Module>.JpkService.Export(JpkService*, NJpkRaport) w <Module>._WinMainCRTStartup()
oraz
Nazwa aplikacji powodującej błąd: Amfk.exe, wersja: 17.2.52.0, sygnatura czasowa: 0x5898638c Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.14393.0, sygnatura czasowa: 0x57898e34 Kod wyjątku: 0xe0434352 Przesunięcie błędu: 0x000d96c2 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x2d40 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d28dc9c90f9574 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Symfonia\Fk2017b\Amfk.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll Identyfikator raportu: 76320e87-e229-49bf-a543-3ad7328653eb Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
Czy ktoś może jest mi w stanie pomóc ?
Pozdrawiam
|
2017-02-23, 13:56 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
ratajj
Rejestracja: 2018-02-13, 18:07 Posty: 1
|
Re: JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu
Witam, Chciałbym podłączyć się pod ten wątek. Symptom identyczny tj.: - przy próbie wygenerowania JPK program zamyka się samoczynnie (informacje w logu jak powyżej), - problem pojawił się po instalacji wersji 2018B na 1 z 10 stanowisk - stacja robocza to win 10 32bit
Czy udało się komuś rozwiązać problem? Może ktoś zgłosił to na support.
Dziękuje i pozdrawiam,
|
2018-02-13, 18:11 |
|
|
premium_ewz
Rejestracja: 2018-01-17, 16:52 Posty: 44 Pomógł: 5
|
Re: JPK w FKP 2017b - zamykanie się programu
(1)
Rozwiązanie do wersji 2018 znajduje się w Centrum Wiedzy https://centrumwiedzy.sage.com.pl/Conte ... x?id=12905
|
2018-02-14, 09:47 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|