Mała księgowość, początek pracy, ZUS za poprzedni miesiąc
Autor
Wiadomość
pioter
Rejestracja: 2016-01-31, 16:36 Posty: 2
Mała księgowość, początek pracy, ZUS za poprzedni miesiąc
Witam,
Jesteśmy w trakcie uruchamiania programu Symfonia Mała Księgowość. Zdefiniowaliśmy naszą firmę i ustawiliśmy początek pracy z programem na 2016/01/01.
Pojawiła się potrzeba zaksięgowania składek ZUS za pracowników, od wynagrodzeń wypłaconych w grudniu. Normalnie składki ZUS można zaksięgować z kartoteki pracownicy na podstawie ich wynagrodzeń. W naszym wypadku nie mogę dodać wynagrodzenia grudniowego aby zostały one naliczone automatycznie. Czy jest jakaś możliwość zaksięgowania tego automatycznie? Wydaje mi się że w razie czego możemy to rozliczyć jako zwykły zapis kosztowy, mam rację?
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 19 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników