mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
zakup środków trwałych https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=4&t=700 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | aga [ 2009-03-19, 11:31 ] |
Tytuł: | zakup środków trwałych |
Witam serdecznie ! Mam pytanko, jak wprowadzać faktury dot zakupu środków trwałych ? Czy konieczne jest zdefiniowanie dokumentu oraz odpowiednio rejestru VAT? Czy są może inne sposoby? Chodzi mi o to, czy można wprowadzać faktury za środki trwałe, jako dokument kosztowy, ale żeby trafiały do rejestru środków trwałych i automatycznie do deklaracji? Może są możliwości powiązania rejestru korekt z odpowiednimi kontami? Co w przypadku, gdy faktura dotyczy zakupu środków trwałych i jednocześnie zakupów pozostałych? Mam bardzo dużo zdefiniowanych dokumentów ze względu na wiele oddziałów i nie chciałabym (jeśli będzie można) tworzyć ich coraz więcej, zwłaszcza jeśli chodzi o koszty. Proszę o pomoc. AGA |
Autor: | wrob [ 2009-03-19, 13:30 ] |
Tytuł: | |
Zalozyc dodatkowy rejestr vat zakupu typu zakup srodków trwalych. Dodatkowy dokument nie jest potrzebny, moze byc zwykły FVZ Jak masz ST i nie ST na jednje fakturze - to dokument wprowadasz normalnie, a w rejestrze vat tego dokuemntu dodajesz drugi zapis, zmieniasz rejestr na ten rej vat SRT i tam dajaesz kwote za SRT, a w pierwszym zapisie oczywiscie wstawiasz tylko kwote za nie SRT :) |
Autor: | aga [ 2009-03-19, 14:50 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie nie jest to problem! Nie zauważyłam możliwości zmiany rejestru w trakcie wprowadzania dokumentu . Niestety - człowiek wiecznie się spieszy i nie ma czasu dokładnie poznać program, a tam wiele rzeczy jest ukrytych. Wielkie dzięki ! Pozdrawiam AGA |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |