mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

zakup środków trwałych
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=4&t=700
Strona 1 z 1

Autor:  aga [ 2009-03-19, 11:31 ]
Tytuł:  zakup środków trwałych

Witam serdecznie !
Mam pytanko, jak wprowadzać faktury dot zakupu środków trwałych ? Czy konieczne jest zdefiniowanie dokumentu oraz odpowiednio rejestru VAT? Czy są może inne sposoby? Chodzi mi o to, czy można wprowadzać faktury za środki trwałe, jako dokument kosztowy, ale żeby trafiały do rejestru środków trwałych i automatycznie do deklaracji? Może są możliwości powiązania rejestru korekt z odpowiednimi kontami? Co w przypadku, gdy faktura dotyczy zakupu środków trwałych i jednocześnie zakupów pozostałych? Mam bardzo dużo zdefiniowanych dokumentów ze względu na wiele oddziałów i nie chciałabym (jeśli będzie można) tworzyć ich coraz więcej, zwłaszcza jeśli chodzi o koszty. Proszę o pomoc. AGA

Autor:  wrob [ 2009-03-19, 13:30 ]
Tytuł: 

Zalozyc dodatkowy rejestr vat zakupu typu zakup srodków trwalych.
Dodatkowy dokument nie jest potrzebny, moze byc zwykły FVZ
Jak masz ST i nie ST na jednje fakturze - to dokument wprowadasz normalnie, a w rejestrze vat tego dokuemntu dodajesz drugi zapis, zmieniasz rejestr na ten rej vat SRT i tam dajaesz kwote za SRT, a w pierwszym zapisie oczywiscie wstawiasz tylko kwote za nie SRT :)

Autor:  aga [ 2009-03-19, 14:50 ]
Tytuł: 

Faktycznie nie jest to problem! Nie zauważyłam możliwości zmiany rejestru w trakcie wprowadzania dokumentu . Niestety - człowiek wiecznie się spieszy i nie ma czasu dokładnie poznać program, a tam wiele rzeczy jest ukrytych. Wielkie dzięki ! Pozdrawiam AGA

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/