Proszę o pomoc, bo nie mam pomysłu w jaki sposób rozwiązać mój problem. Potrzebuję zestawienie kosztów, ale tylko tych które były zapłacone w 2013 roku. Przykładowo usługi obce, ale tylko te które były faktycznie zapłacone w 2013 roku. Jak na razie nic ciekawszego nie wymyśliłem i chyba mi przyjdzie wchodzić w każdy dokument, następnie rozrachunki i sprawdzać kiedy był zapłacony. Koszmar.
W programie FK chyba tego nie zrobisz ale w excelu tak. Ja bym to zrobił tak (może jest lepszy sposób): Najpierw z rozrachunków filtruje rozliczone dokumenty np FVZ i wrzucam je do excela, i mam listę zapłaconych dokumentów. Potem w zapisach konta zamieniam opis na nr ewidencyjny i wrzucam do excela Potem porównuję albo funkcją albo ręcznie po posortowaniu kolumn z nr ewidencyjnym. Zapisy, które nie mają pary w rozliczonych dokumentach są niezapłacone. Wszystko to zadziała pod warunkiem że rozrachunki są prowadzone prawidłowo.
Użytkownicy przeglądający to forum: AdsBot [Google], Bing [Bot] i 46 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników