Witam,
mam pytanie do Symfonii Finanse i Księgowość 2011.1
Na początku pracy z programem (wiele lat temu), wprowadzano dokumenty zakupu, tworzono dla nich nowe transakcje, ale ich nie rozliczano.
Rozliczenia są prowadzone od kilku lat.
Te stare, nierozliczone transakcje wiszą na rozrachunkach.
Mogę wchodzić do każdego dokumentu i usuwać transakcje, ale jest ich bardzo dużo.
Czy istnieje jakiś raport, albo szybszy sposób na pozbycie się ich?
Sposób jest prosty - wykasować je z bazy (raportem lub recznie) - ale to raczej musisz sie zwrocic do swojego partnera - on na pewno to potrafi zrobic - ew do kogos z ekspertów na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników