mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Instalacja wersji FK 2011.1B
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=4&t=2846
Strona 1 z 2

Autor:  bugs10 [ 2011-02-16, 12:31 ]
Tytuł:  Instalacja wersji FK 2011.1B

Witam


Mam zainstalowaną FK2011.1a i teraz musialem zainstalować 2011.1B. Instalacja przebiegła poprawnie ale przy uruchomieniu programu system krzyczy że trzeba przeprowadzić translację bazy. Pr\ed translacją zrobilem kopie bazy i teraz podczas translacji pojawił mi sie komunikat:


Błąd 26 przy zakładaniu indexu seria

Czy wie ktoś jak sie uporać z tym.
Testy diagnostyczne nie wykazały błędów.

Pozdrawiam

Autor:  ar2 [ 2011-02-16, 14:15 ]
Tytuł: 

Miałem dokładnie to samo mnie pomogła odbudowa indeksów

Oprócz tego pojawi się przy przeglądaniu dokumentów Bład Nr 6 :)

Autor:  bugs10 [ 2011-02-16, 14:36 ]
Tytuł: 

Super ale jak odbudowałeś te indexy. Moglbys podpowiedziec

Pozdrawiam

Autor:  ar2 [ 2011-02-16, 14:42 ]
Tytuł: 

W katalogu gdzie zainstalowany jest program znalazłem plik Indexfk.exe odpaliłem, dołączyłem baze, wpisałem użytkownika i przycisk napraw albo odbuduj nie pamiętam a plik gdzie indziej

Autor:  bugs10 [ 2011-02-16, 15:07 ]
Tytuł: 

Dziwna sprawa.
Do programu loguje sie na login i haslo i mnie wpuszcza i jest ok natomiast jak uruchomie ten program do indexowania i dolacze firme i klikne otworz firme to po podaniu tych samych danych co do logowania do programu nie wpuszcza mnie.

Czy cos robie nie tak?

Autor:  ar2 [ 2011-02-16, 15:09 ]
Tytuł: 

Hmm.. Ja nie mam żadnych użytkowników oprócz standardowego admin + brak hasła, Może chodzi o brak uprawnień ?

Autor:  bugs10 [ 2011-02-16, 15:13 ]
Tytuł: 

no ja tez mam admin i puste haslo i nie idzie

Autor:  ar2 [ 2011-02-16, 15:24 ]
Tytuł: 

Przykro mi ale dalej już Ci nie pomogę bo nie mam dostępu do programu księgowi mieli parę godzin przerwy wiec teraz nadrabiają ...

Autor:  Użytkownik [ 2011-02-18, 17:06 ]
Tytuł: 

Mam identyczny problem :(
Na dodatek firma, która "pomaga" nam w obsłudze programu powiedziała mi, że to moja wina, ponieważ została zrobiona kopia bezpieczeństwa w nowej wersji a nie w starej a tak można by odzyskać sobie dane z kopii bezpieczeństwa.
Skoro więcej ludzi ma ten problem to czy przypadkiem nie istnieje błąd w programie?
Symfonia strasznie zawaliła sprawę nie dodając nowych deklaracji szybciej.
Chyba ktoś nie przeprowadził testów oprogramowania i oddal go do użytku?
Jeżeli jest ktoś kto umie rozwiązać ten problem w programie bardzo proszę o pomoc.
Można wydrukować rejestry z programu natomiast nie można fizycznie przejrzeć dokumentów wprowadzonych do bufora.

Autor:  wrob [ 2011-02-18, 17:44 ]
Tytuł: 

No coz - zgadzam sie z firma obsługujaca Cie..... nierobienie kopii PRZED aktualizacja - jest czystym brakiem kompetencji............


Problem oczywiscie potrafimy rozwiazac ale baza do nas na serwis musi trafic..... kontakt w stopce


Co do dodawania nowych deklaracji - a skad . sage i inni producencie mieli je wziąć? Zobacz kiedy wzory deklaracji zostaly opublikowane przez nieudolne MF....... I pretenesje tam do nich skieruj...... :-)

Autor:  zomar [ 2011-02-19, 12:53 ]
Tytuł:  Indeksacja_jak?

Mam ten sam problem. Ten sam błąd i niestety również program do indeksacji nie chce mnie wpuścić. Nie rozumie, dlaczego login i hasło z programu nie współgra z programem do IndexFK.
Proszę o sensowną, podpowiedź. Odsyłanie do usług firmy specjalistycznej jest trochę nie w porządku. Wychodzi na to, że być aktywnym na forum, to nie chęć wymiany doświadczeń, tylko poszukiwanie klientów.
Pozdrawiam

Autor:  Użytkownik [ 2011-02-19, 16:30 ]
Tytuł: 

Chyba źle została wyrażona procedura aktualizacji przeze mnie ... wrob ... kopię bezpieczeństwa to ja mam ... ale jak Pan z firmy "pomagającej" stwierdził, ona jest uszkodzona, bo jest źle zrobiona.
Hmm... ciekawe ... od kilku lat robimy kopie i nigdy nie były zepsute, aż tu nagle jak jest problem to kopia rzekomo jest zepsuta i nic się nie da zrobić.

Jak widać nie tylko ja mam taki problem ... więc nie dyskutujmy tu o braku kompetencji tylko niech ktoś napisze jakieś sensowne rozwiązanie.

Jak tak może być, że po aktualizacji programu psuje się baza?

Co mi po kopii bezpieczeństwa jak po translacji z kopii jest ten sam problem?

Autor:  wrob [ 2011-02-19, 18:52 ]
Tytuł: 

Zomar - pewne rzeczy nie są mozliwe do latwego opisania / i potem wykonania przez niedoswiadczona osobe.......

Jesli sie da cos zrobic tak po prostu to zawsze staramy sie opisac jak to zrobic

Natomiast uwazam twoją uwage o szukaniu klientow za nieco naiwna - czy na forum lekarskim zadajac pytanie ze np masz problem z trzustka oburzalbys sie gdyby ktos z lekarzy na podstawie opisu - zaproponowal ci operacje? - Poprosilbys bys go o opis co gdzie nalezy wyciac a potem bys kulutralnie w lazience kuchennym nozem i kombinerkami sam sie zoperowal? :-D

Uzytkownik - zwracam honor - jesli faktycznie kopia jest sprzed i jest mozliwa do odtworzenia - to wtedy pana z firmy obslugujacej nalezy zastrzelic :) :)

Natomast - sciagnij dzis instalke od nowa i nia skonwertuj - powinno sie udac - przy czym rob to na jednym kompie i najlpeiej na 32bit systemie

Autor:  zomar [ 2011-02-19, 22:46 ]
Tytuł: 

Sorrki za ostre słowa, ale kiedy szuka się podpowiedzi, a wcześniej zrobiło się wszystko zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami i słyszy, że najlepiej porozmawiać z "fachowcem", to mnie trochę ruszyło.Twoim
Jeżeli nawet w Twoim, wrob, mniemaniu coś jest trudne do opisania, to zaufaj czytającym to forum, że potrafią z najmniejszej, sensownej rady, sugestii wyciągnąć wnioski prowadzące do rozwiązania dręczącego ich problemu.
Dziękuję Tobie i wszystkim, aktywnym uczestnikom forum, nie jeden problem przestał być dla mnie problemem.
Pozdrawiam

Autor:  byrusia [ 2011-02-19, 23:35 ]
Tytuł: 

jest blad w symfoni..
sage juz o tym wie
skala jest dosc duza
niestety nie potrafia odtworzyc tego bledu u siebie

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/