MarB pisze:
Witam,
mam prośbę. Podczas otwierania bazy danych firmy wystąpił błąd "Inicjalizacja systemu zabezpieczeń nie powiodła się Zdarzenie 505".
Jest to jakiś błąd bazy danych, bo na innym komputerze po odtworzeniu z kopii też nie działa. Firma działa na standardowej bazie.
Czy istnieje jakiś prosty sposób na diagnostykę tej bazy i naprawę bez odsyłania kopii do Sage. Kopia bezpieczeństwa była robiona dawno.
Bardzo proszę o pomoc.
Witaj,
Sprawa dotyczy błędów aktywacji, a same komunikaty mówią iż:
Komunikat:
Zdarzenie 505 - Problemy z plikiem bezpieczeństwa.
Rozwiązanie:
Należy wejść do katalogu firmy odnaleźć plik bezpieczeństwa ( .sec) z „~” i zdjąć „ ~” , aby został plik z rozszerzeniem .sec.
Jeśli to nie pomoże należy odtworzyć kopie bezpieczeństwa.
Jeśli nie ma kopii bezpieczeństwa, należy przesłać bazę do Działu Wsparcia Technicznego Sage w celu odtworzenia pliku bezpieczeństwa.