Witam!
Pracuje na sufonii w pełnej ksiegowości w budżetówce. Jaka mam stosowac numerację dowodów księgowych. Poprzednia księgowa numerowała kolejno dokumenty przy wprowadzaniu 1/08, 2/08 itd. Jednak póżniej często okazało się że po zaksięgowaniu numery te troszkę się zmieniły . Więc może lepiej numerowac po zaksięgowaniu. Albo numerowac wyciągi osobno f vat osobno pk osobno - tylko ja dokumenty trzymam razem i nie chcę rozdzielac. poradzcie coś. Wszystkie dokumenty w księdze mają ciągłośc numerów więc co z dokumentami dotyczącymi zfsś które trzymam w osobnym segregatorze. Czy moge stosowac osobne numery pomocnicze np.
1/zfss/2008
2/zfss/2008
Doradzcie
Numery w ksiegach to numer dziennka i raczej bym go nie uzywal.
Numeruj(opisuj) po prostu wg numeru rejestru dokumentów - tzn przepisuj ten ktory ci nada porgram przy wprowdzaniu - np FVZ 1, DP 5 itp
Praktycznym tez jest ukladanie dokumentów w segregatory zgodnie z rejestrami(rodzajami) dokumentow w FK - moze i wiecej segregatorow ale zawsze po kolei i latwo szukac
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników