Re: pytanie - wersja edukacyjna
możesz usunąć rozliczenie po prostu zerując kwotę rozliczenia
Załącznik:
bez tytułu4.JPG [ 60.38 KiB | Przeglądany 2129 razy ]
wtedy rozliczysz coś innego albo dasz nową transakcję
kiedy nt a kiedy rozliczenie ?:) - proste jeśli jakimś dokumentem inicjujesz transakcję to nt a jeśli rozliczasz to rozliczenie - a prościej i na przykładzie - nt na pierwszym dikumentcie a rozliczernie na drugim - jeśli najpierw masz fakturę a potem za nią płacisz to nt na fakturze r na zapłacie , jeśłi najpierw masz zaliczkę to nt na wpłacie a fakturą rozliczasz - w przykładzie z listą płac zalezy co jest najpierw czy zobowiązanie z tytułu wynagrodzienia czy najpierw była jakkaś zaliczka na poiczet - w przypadku zaliczki na zaliczce nt - na liście płac rozliczasz zaliczkę - zapewne nie wyczerpuje to zobowiązania więc robisz nt aby móz resztę rozliczyć z wyciągiem bankowym na którym zapłacisz pracownikowi - mam nadzieję że nie namieszałem Ci :)