mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Podsumowanie okresów
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=996
Strona 1 z 1

Autor:  shikoo [ 2009-07-10, 13:58 ]
Tytuł:  Podsumowanie okresów

Witam,
potrzebuję zestawienia, które podsumowało by mi listy płac (wykonywane z okna raportów-program to KDP20091), które zbierało by mi dane z różnych okresów z danego okresu podatkowego.
Czyli na przykład, mam utworzone 4 różne okresy: lipiec podstawowy, lipiec ryczałt samochodowy, umowy cywilno-prawne i zasiłki macierzyńskie.
Czy jest w programie raport, który by mi zrobił zestawienie podsumowania wynagrodzeń z tych okresów? Tak jak jest to na przykład w karcie wynagrodzeń pracownika, z rozbiciem na poszczególne okresy, tylko że dla wszystkich łącznie.
Próbowałam już ze satystyką, podsumowaniem listy płac, wydrukiem kontrolnym, ale na wydruku i tak zbija mi wszystkie okresy w jeden lipiec podstawowy :/

Autor:  wrob [ 2009-07-11, 14:18 ]
Tytuł: 

Moze warto przerobic ktorys raport aby zamiast jednego lub wszystkich okresow robil podsymowanie wg twoich wymagan?

Autor:  shikoo [ 2009-07-17, 13:44 ]
Tytuł: 

juz sie udalo, wystarczylo skopiowac do schowka i wrzucic do excela ;D

Autor:  PiracyOEM [ 2011-03-23, 14:45 ]
Tytuł: 

Natpotkałem ten wątek, który wiąże się z moim problemem. Zauważyłem, że niezależnie od tego, ile jest wybranych elementów we właściwościach listy płac, to po wejściu do listy płac (edycja listy płac) ilość kolumn nie przekracza dziesięciu. Oczekiwałem, że jeżeli wprowadzę więcej elementów, to przełoży się to na odpowiednią liczbę kolumn na liście płac. Ma to znaczenie, gdy chcę przenieść dane z listy przez schowek do Excela. Czy komuś udało się rozwiązać ten problem ?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/