Witam,
jestem użytkownikiem programu Kadry i Płace Premium wersja 2011.a. W wersji 2010.a miałam napisany dodatkowy raport "umowa o pracę - kierowcy". Po aktualizacji ten raport zniknął. Jak mogę go odnaleźć? Skopiowałam sobie w razie czego katalog z wersją 2010.a więc może zamiana plików pomoże? Tylko których? A może takie raporty dodatkowe mają swoje indywidualne nazwy? Z góry dziękuję za pomoc.
2011-03-22, 09:25
Autor
Wiadomość
Mix-soft.pl
koryt
Rejestracja: 2010-10-28, 13:57 Posty: 90
Mam nadzieje że masz BACKUP bazy przed aktualizacji :)
Otwierasz bazę w starej wersji, zapisujesz raport do pliku i wczytujesz go w aktualnej wersji :)
2011-03-22, 10:13
-=zabcia=-
Rejestracja: 2011-03-22, 09:17 Posty: 12
Tak, mam Backup sprzed aktualizacji. Zawsze go robię Jutro będę działać i mam nadzieję, że się uda. Dziękuję za pomoc!
Backup bazy nic nie da. Raporty siedzą w pliku 41basprg.dat w starej wersji programu. Konieczny jest więc dostęp do starej wersji programu. Po uruchomieniu starej wersji programu należy otworzyć dowolną firmę (może więc to być również ów stary backup). Potem pozostaje już tylko wykorzystać umiejętność zapisania raportu do pliku i utworzenia analogicznego w nowej wersji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników