mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

wydruk listy płac różne okresy
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=8550
Strona 1 z 1

Autor:  patryczekqq [ 2018-04-07, 23:10 ]
Tytuł:  wydruk listy płac różne okresy

Witam mam problem przy zliczeniu ZUS za pracowników i zlecenie. Otóż pracowników mam na okresie podstawowym i mają oni wynagrodzenie do końca miesiąca, z kolei na zleceniu mają wyangrodzenie wypłacane w kolejnym miesiącu. Mam stworzone własne listy płac, które dają mi podsumowanie zusu i podatku dla każdego pracownika i zleceniodawcy. Fajnie to działało w KD 2017, ale już w one paroll zaczął sie problem bo jeśli wybieram okresy np lista płac podstawowa marzec i zlecenia luty, poprzez wybór aby pokazało wszystkich z podatku dochodowego z marca to drukuje mi wypełnienia tylko tych z listy płac, nie drukuje tych ze zlecenia.
Ale jeśli wybiorę lista płac z marca i zlecenia z marca to wszystkich mi pokazuje - problem w tym, że nie mogę mieć wszystkich z marca, bo Ci na zleceniu mają przesunięcie i muszą być z lutego. Czy mogę prosić o pomoc? Może trzeba zmienić coś w ustawieniach.

Autor:  patryczekqq [ 2018-04-07, 23:17 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

Widzę, że taką opcje daje mi tylko wydruk podsumowania wynagrodzeń, tyko że nie ma tam po lewej stronie
danych pracowników a nazwy okresów, co nie daje mi zbytnio możliwości porównania z RCA.
Musze wtedy osobno wydrukować listę z luty zleceniobiorcy, oraz marzec lista płac.

Autor:  patryczekqq [ 2018-04-09, 13:24 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

Okej już wiem chyba gdzie problem, taka sytuacja pojawia się na jednym z komputerów, gdzie podczas wydruku LP
jest zaznaczone podsumowanie po miesiącach. Problem w tym, że nie moge tego odhaczyć, ponieważ pole jest
nieedytowalne. Na innych kompach mam to z kolei odhaczone i również zablokowane.
Czy mogę prosić o pomoc?

Autor:  Krzepki [ 2018-04-09, 14:59 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

Może musisz się zalogować jako admin albo ktoś z uprawnieniami aby to zmienić

Autor:  patryczekqq [ 2018-04-09, 16:22 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

No właśnie zawsze loguje się jako admin.

Autor:  szepczący [ 2018-04-12, 15:31 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

To coś innego - ten checkbox "podsumowanie po miesiącach" da się wyłączyć, jeśli w oknie wyboru okresów w liście płac ustawisz zakres miesięcy dłuższy niż 1 miesiąc. Na przykład w oknie wydruku listy płac wybierz że chcesz robić za okres od 2018-01 do 2018-03 i wtedy zmienisz tę opcję.

Jak możesz to oczywiście zgłoś to jako błąd - ten checkbox to czasem prawdziwa zmora :) Sam to zgłaszałem, ale wiadomo że im więcej zgłoszeń tym szybciej to ogarną.

Autor:  patryczekqq [ 2018-04-12, 15:34 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

Dziś właśnie udało się to ogarnąć - również Tobie dzięki szepczący za info - dokładnie takie jest rozwiązanie :)

Autor:  szepczący [ 2018-04-12, 15:36 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

Ale serio zgłoś to do Sage'a. To już tyle lat jak ten bug zmusza ludzi do kombinowania :D

Autor:  patryczekqq [ 2018-04-12, 15:47 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

A jak to zgłosić poprzez program, czy jakoś bezpośrednio do nich na maila?

Autor:  szepczący [ 2018-04-12, 15:59 ]
Tytuł:  Re: wydruk listy płac różne okresy

W programie wejdź w pomoc > zgłoszenie problemu, opisz krótko z czym był problem. Ilość zgłoszeń ma znaczenie :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/