|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
wydruk listy płac różne okresy
Autor |
Wiadomość |
patryczekqq
Rejestracja: 2014-01-20, 11:39 Posty: 55
|
wydruk listy płac różne okresy
Witam mam problem przy zliczeniu ZUS za pracowników i zlecenie. Otóż pracowników mam na okresie podstawowym i mają oni wynagrodzenie do końca miesiąca, z kolei na zleceniu mają wyangrodzenie wypłacane w kolejnym miesiącu. Mam stworzone własne listy płac, które dają mi podsumowanie zusu i podatku dla każdego pracownika i zleceniodawcy. Fajnie to działało w KD 2017, ale już w one paroll zaczął sie problem bo jeśli wybieram okresy np lista płac podstawowa marzec i zlecenia luty, poprzez wybór aby pokazało wszystkich z podatku dochodowego z marca to drukuje mi wypełnienia tylko tych z listy płac, nie drukuje tych ze zlecenia. Ale jeśli wybiorę lista płac z marca i zlecenia z marca to wszystkich mi pokazuje - problem w tym, że nie mogę mieć wszystkich z marca, bo Ci na zleceniu mają przesunięcie i muszą być z lutego. Czy mogę prosić o pomoc? Może trzeba zmienić coś w ustawieniach.
|
2018-04-07, 23:10 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
patryczekqq
Rejestracja: 2014-01-20, 11:39 Posty: 55
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
Widzę, że taką opcje daje mi tylko wydruk podsumowania wynagrodzeń, tyko że nie ma tam po lewej stronie danych pracowników a nazwy okresów, co nie daje mi zbytnio możliwości porównania z RCA. Musze wtedy osobno wydrukować listę z luty zleceniobiorcy, oraz marzec lista płac.
|
2018-04-07, 23:17 |
|
|
patryczekqq
Rejestracja: 2014-01-20, 11:39 Posty: 55
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
Okej już wiem chyba gdzie problem, taka sytuacja pojawia się na jednym z komputerów, gdzie podczas wydruku LP jest zaznaczone podsumowanie po miesiącach. Problem w tym, że nie moge tego odhaczyć, ponieważ pole jest nieedytowalne. Na innych kompach mam to z kolei odhaczone i również zablokowane. Czy mogę prosić o pomoc?
|
2018-04-09, 13:24 |
|
|
Krzepki
Rejestracja: 2017-03-09, 13:08 Posty: 14 Pomógł: 4
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
Może musisz się zalogować jako admin albo ktoś z uprawnieniami aby to zmienić
|
2018-04-09, 14:59 |
|
|
patryczekqq
Rejestracja: 2014-01-20, 11:39 Posty: 55
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
No właśnie zawsze loguje się jako admin.
|
2018-04-09, 16:22 |
|
|
szepczący
Rejestracja: 2016-05-17, 20:41 Posty: 392 Pomógł: 75
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
To coś innego - ten checkbox "podsumowanie po miesiącach" da się wyłączyć, jeśli w oknie wyboru okresów w liście płac ustawisz zakres miesięcy dłuższy niż 1 miesiąc. Na przykład w oknie wydruku listy płac wybierz że chcesz robić za okres od 2018-01 do 2018-03 i wtedy zmienisz tę opcję.
Jak możesz to oczywiście zgłoś to jako błąd - ten checkbox to czasem prawdziwa zmora :) Sam to zgłaszałem, ale wiadomo że im więcej zgłoszeń tym szybciej to ogarną.
|
2018-04-12, 15:31 |
|
|
patryczekqq
Rejestracja: 2014-01-20, 11:39 Posty: 55
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
Dziś właśnie udało się to ogarnąć - również Tobie dzięki szepczący za info - dokładnie takie jest rozwiązanie :)
|
2018-04-12, 15:34 |
|
|
szepczący
Rejestracja: 2016-05-17, 20:41 Posty: 392 Pomógł: 75
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
Ale serio zgłoś to do Sage'a. To już tyle lat jak ten bug zmusza ludzi do kombinowania :D
|
2018-04-12, 15:36 |
|
|
patryczekqq
Rejestracja: 2014-01-20, 11:39 Posty: 55
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
A jak to zgłosić poprzez program, czy jakoś bezpośrednio do nich na maila?
|
2018-04-12, 15:47 |
|
|
szepczący
Rejestracja: 2016-05-17, 20:41 Posty: 392 Pomógł: 75
|
Re: wydruk listy płac różne okresy
W programie wejdź w pomoc > zgłoszenie problemu, opisz krótko z czym był problem. Ilość zgłoszeń ma znaczenie :D
|
2018-04-12, 15:59 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|