mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Ponowne zatrudnienie pracownika w Symfonii ERP
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=7904
Strona 1 z 1

Autor:  Oleczka100 [ 2017-05-08, 14:11 ]
Tytuł:  Ponowne zatrudnienie pracownika w Symfonii ERP

Proszę o pomoc, mam problem z prawidłowym przyjęciem do pracy ponownie pracownika,
po "wyciągnięciu" pracownika z archiwum, przez kalendarz wprowadzam dane jak przy każdym pracowniku,
ale niestety w Zakładce płace nic się nie nalicza, mam informacje: Brak wartości - Umowa o pracę. Kwota wynagrodzenia zasadniczego.
i Brak wartości - Umowa o pracę. Wymiar czasu pracy. W momencie kiedy wchodzę w edycję każdego składnika to dane są i są prawidłowe. Czy przy ponownym zatrudnianiu pracownika trzeba jeszcze coś dodatkowo zrobić?
Jeszcze jest taka sprawa, że jak usuwam to co wprowadziłam do kalendarza u tego pracownika, żeby na nowo to zrobić, to i tak nie chce się "wyszarzyć", cały czas mam informację, że w kalendarzu są niezrealizowane zadania, chociaż nic nie widzę.

Będę wdzięczna za pomoc.

Autor:  szepczący [ 2017-05-09, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Ponowne zatrudnienie pracownika w Symfonii ERP

Z zatrudnianiem historycznej osoby ogólnie nie powinno być żadnych problemów, chyba że w dalekiej przeszłości była zwolniona w zupełnie niepoprawny sposób. Aby to jakoś poprawić musisz najpierw wyczyścić zupełnie jej kalendarz (no powiedzmy "wyszarzyć"), w tym celu wejdź sobie do okna pracownika na kalendarz, kliknij prawym > dziennik zdarzeń i wyfiltruj wszystkie zdarzenia niezrealizowane od początku bieżącego miesiąca do końca, potem je usuń (będą pewnie jakieś związane z przedłużeniem/zakończeniem umowy); następnie wejdź w zakładkę "wzorce" i usuń wszystkie nowe wzorce a jeśli są jakieś historyczne ciągnące się od niewiadomo kiedy - zakończ je z ostatnim dniem poprzedniego miesiąca. Dodatkowo zanim zaczniesz ponownie przyjmować sprawdź dane kadrowe (wszystkie powinny być odpowiednio zakończone w dalekiej przeszłości):
- umowa o pracę
- bilanse (chorób, urlopów)
- zgłoszenie ZUA / wyrejestrowanie ZWUA
Po zrobieniu w/w nie powinno być żadnego problemu z przyjęciem nowej osoby.

Autor:  Oleczka100 [ 2017-05-12, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Ponowne zatrudnienie pracownika w Symfonii ERP

Dzięki za pomoc, udało mi się to już zrobić. Mam kolejny problem, pierwszy raz mam coś takiego, pracownik był na zwolnieniu lekarskim 16 dni w maju a do wypłaty nalicza mi się dużo więcej niż dostałby pracując cały miesiąc, nic nie robiłam, zwolnienie wprowadziłam poprzez kalendarz. Będę wdzięcz na pomoc.

Autor:  szepczący [ 2017-05-12, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Ponowne zatrudnienie pracownika w Symfonii ERP

Pewnie to zwolnienie wstawiłaś jeszcze w kwietniu, gdy okresy płacowe na maj nie istniały. Zaznacz wszystkie osoby w maju i uruchom raport "Aktualizacja - rozliczenie urlopu/zasiłku" i po wykonaniu pewnie będzie OK.

Autor:  Oleczka100 [ 2017-05-15, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Ponowne zatrudnienie pracownika w Symfonii ERP

Bardzo dziękuje, wszystko teraz jest dobrze.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/