mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

dodawanie okresu płacowego w kadrach i płacach
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=7676
Strona 1 z 1

Autor:  mandarynka [ 2017-01-27, 01:25 ]
Tytuł:  dodawanie okresu płacowego w kadrach i płacach

Witam,
W związku z nowym rokiem mam problem z nowym okresem płacowym oczywiście przy dodawaniu jest ok, ale kiedy chcę naliczyć wynagrodzenia pisze brak elementów dla listy płac. Co źle robię?
To jest jeden problem drugi polega na tym że część pracowników dostała wynagrodzenie w grudniu a część w styczniu. Chciałam rozdzielić listę płac i przyporządkować dla wypłat wypłaconych w styczniu okres utworzony w styczniu z danymi pobieranymi z grudnia, ale program błędnie przelicza wynagrodzenia.
w przypadku kiedy nie zmieniam okresu z grudnia na styczeń program wylicza wszystko prawidłowo.
Za każda poradę dziękuję z góry

Autor:  greg_123 [ 2017-01-27, 14:50 ]
Tytuł:  Re: dodawanie okresu płacowego w kadrach i płacach

Witam,

Rozwiązanie drugiego problemu:

1.Zakładasz dwa wzorce np: 1.wypłata w tym samym msc. 2. Z przesunięciem.
2. Dodajesz odpowiednie wzorce pracownikom.
3. Robisz dwa okresy np w styczniu. Pierwszy Bazowy Podatkowy i Zusowy w tym samym miesiącu. Drugi z przesunięciem. We właściwościach okresów zaznaczasz odpowiednio: rozliczaj wyłącznie pracowników przypisanych do wzorca i wybierasz odpowiednie wzorce.

pzdr

Autor:  szepczący [ 2017-01-28, 01:22 ]
Tytuł:  Re: dodawanie okresu płacowego w kadrach i płacach

Do pytania 1:
Z jakiego poziomu ten okres został utworzony - w oknie "Okresy" czy w oknie "Listy płac"? Jeśli w oknie listy płac to we właściwościach listy może trzeba dodać jakiś zestaw elementów lub choćby pojedynczy element żeby w ogóle zadziałało...
Co do 2 to dokładnie tak jak napisał Greg; co do zasady nie twórz w Symfonii okresów które mają zmienioną datę odczytu danych na inny miesiąc (tzn. nie twórz okresu np. styczeń podstawowy w którym potem ustawiasz we właściwościach że dotyczy grudnia) - prawie na pewno coś nie zadziała poprawnie.

Autor:  mandarynka [ 2017-01-29, 12:23 ]
Tytuł:  Re: dodawanie okresu płacowego w kadrach i płacach

Dziękuję za odpowiedzi. szepczący lista była dodawana za poziomu listy płac. ale co miesiąc tak robiłam i zawsze elementy wskakiwały a w styczniu nie chcą :cry:

Autor:  szepczący [ 2017-01-30, 00:18 ]
Tytuł:  Re: dodawanie okresu płacowego w kadrach i płacach

To je ręcznie przeciągnij - we właściwościach listy płac jest chyba zakładka elementy albo zestawy - i tam po lewej stronie mają być jakieś elementy. Przeciągnij z prawej zestaw kolumn który używasz zwykle na liście i powinno być gotowe.

Druga metoda skasuj co założyłaś, kliknij na listę podstawową z grudnia prawym i dodaj od nowa - powinno się samo skopiować.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/