mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie historii https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=7538 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | aneta.g [ 2016-11-18, 15:05 ] |
Tytuł: | KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie historii |
Na początku pracy z programem wprowadziłam zdarzenia dla pracowników - ich historię, to znaczy historię umów o pracę, umów zlecenia, teraz mam szereg niezrealizowanych zdarzeń. Czy w czymś to przeszkadza, że są one, czy trzeba je zrealizować? I jeszcze jedno pytanie, czy prawidłowo wprowadziłam historię umów? Pierwsze umowy były na czas określony wprowadziłam je zdarzeniem przyjecie do pracy, po nich była podpisana umowa na czas nieokreślony - też zdarzenie przyjęcie do pracy, 2014-11-01 zmienione zostały warunki umowy - tutaj wprowadziłam aneks do umowy. W danych kadrowych prezentuje się to następująco. Co w sytuacji, gdy nie wprowadzę przyjęcia do pracy za pomocą zdarzenia, tylko za pomocą dodatkowego wpisu w danych kadrowych? |
Autor: | aneta.g [ 2016-11-18, 15:29 ] |
Tytuł: | Re: KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie histor |
Przy próbie naliczenia okresu pojawia się następujący komunikat. Załącznik: 4.png [ 7.08 KiB | Przeglądany 3818 razy ] |
Autor: | szepczący [ 2016-11-18, 20:52 ] |
Tytuł: | Re: KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie histor |
Zdarzenia trzeba zrealizować, bo część z nich będzie uniemożliwiać naliczanie/zamykanie okresów, a część realizuje ważne czynności - np. rozpoczyna tworzenie bilansów chorób czy urlopów. Oprócz tych które wstawiłaś, są jeszcze zdarzenia dla firmy (np. informacja o konieczności aktualizacji wskaźnika waloryzacji czy współczynnika ekwiwalentu) - jednego z takich zdarzeń dotyczy komunikat z kolejnego posta. Zdarzenia najwygodniej przeglądać i realizować z poziomu dziennika zdarzeń. Jeśli chodzi o historię umów może być tak jak zrobiłaś, przy wprowadzaniu umów tylko w danych kadrowych nie przez kalendarz powinnaś wykonać dodatkowe czynności, które wydarzają się w momencie rozpoczęcia pracy: - przypięcie do podstawowego zestawu wzorców kadrowo-płacowych - uzupełnienie reszty danych, w tym np. zgłoszeń do ZUS które będą później b. ważne - wystartowanie bilansów - i pewnie jeszcze jakieś inne o których zapomniałem |
Autor: | aneta.g [ 2016-11-21, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie histor |
Myślałam, żeby zrobić tak stare umowy (czyli historia) uzupełnić w danych kadrowych - tylko umowy o pracę, a ostatnią obowiązującą umowę wprowadzę przez kalendarz i zrealizuję wszystkie zdarzenia, które będą z nią związane. Tak chyba zadziała poprawnie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |