|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
magda-lena309
Rejestracja: 2016-09-06, 22:14 Posty: 33
|
jak to zrobić???
1. pracownicy zwolnieni- mają zakończenie umowy wpisane, wszystko jest ok a nadal są przy pracownikach aktualnych i wrzuca mi ich co miesiąc do listy płac- musze ręcznie usuwać. 2. robię dwie listy w danym miesiącu- umowy o prace i zlecenia i jak tworzę listę płac- wybieram dla grupy pracowników etatowych, okres podstawowy i wrzuca mi razem z nimi osoby ze zleceniami- znów musze ręcznie usuwać, drugą listę mam dołączaną do okresu pomocniczego-umowy cywilnoprawne i dla grupy- umowy cywilnoprawne i tam są faktycznie same zlecenia, ale te same osoby co mi wrzuca do listy z umów o pracę;( 3. jak zaimportować do płatnika dwie listy płac??? jak daje an dole deklaracje zus to tam mam do wybrania tylko listę podstawową i umowy zlecenia wklepuję ręcznie;( 4. jeszcze taki problem- na liście płac jest pozycja: łączne potrącenie wynagrodzenia za urlop do zestawień- co zrobić żeby rozbijało mi wynagrodzenie zasadnicze za czas urlopu i za czas pracy- tzn, jak wprowadzę pracownikowi urlop to on ma zasadnicze stale jak na umowie- wiem że to jest dobrze, ale potrzebuję informację ile on dostaje za urlop, czy da się to jakoś ustawić??
czy ktoś mi pomoże??:)
|
2016-11-09, 11:14 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
magda-lena309
Rejestracja: 2016-09-06, 22:14 Posty: 33
|
Re: jak to zrobić???
punkt 4. już nieaktualny, udało mi się to zrobić;)
|
2016-11-09, 12:30 |
|
|
maurycy
Ekspert
Rejestracja: 2008-01-23, 17:33 Posty: 59 Pomógł: 7
|
Re: jak to zrobić???
(1)
Zakładam, że korzystasz z funkcjonalności Lista płac.
1a. rozumiem że pracownik zwolniony ma wprowadzone i zrealizowane zdarzenie "Rozwiązanie stosunku pracy" czyli nie jest przypisany do wzorców. 1b. w oknie Lista płac z prawej strony u góry jest ikona z kluczem: na końcu jest opcja "Usuń pracowników bez wynagrodzeń", następne listy tworzyć na podstawie list z poprzedniego miesiąca. 2a. tworzymy od razu komplet LP etat + UCP na początku miesiąca 2b. Czy czasami nie jest tak że do każdej z tych list są dołączone dwa okresy? 3. Dane do płatnika wysyłamy z okna Pracownicy, raport generujemy dla wszystkich pracowników. 4. Aż boje się spytać jak zostało to naprawione.
|
2016-11-10, 14:41 |
|
|
magda-lena309
Rejestracja: 2016-09-06, 22:14 Posty: 33
|
Re: jak to zrobić???
1. tak, zaznaczyłam dodatkowo "archiwalny" ale tylko w danym okresie przeskoczył do archiwum a w kolejnym znów był widoczny w aktualnych pracownikach, usunęłam okresy następne, dodałam je jeszcze raz i teraz już jest ten pracownik w archiwum:) 1b. dziękuję, skorzystam z tej opcji:) 2. nie, mają po jednym okresie, ale widzę że w okresie podstawowym nie miałam wybranej grupy: pracownik etatowy, może teraz będzie ok:) 4. nie wiem czy dobrze zrobiłam, ale zaznaczyłam w danych kadrowych firmy żeby liczył wynagrodzenie za urlop ze składników stałych, natomiast musze to jeszcze sprawdzić czy jest poprawnie, jesli tak to szefowa będzie zadowolona że ma takie dane:)
dziękuję za pomoc
|
2016-11-10, 18:56 |
|
|
szepczący
Rejestracja: 2016-05-17, 20:41 Posty: 392 Pomógł: 75
|
Re: jak to zrobić???
(1)
Punkt 4. zrobiłaś dobrze - zacznie działać dla kolejnych nowych zdarzeń - optymalnie od kolejnego miesiąca. Co do pracowników z 1) co się przypinają notorycznie - sprawdź u nich zakładkę "wzorce" - na pewno coś tam jest... a jeśli nie ma nic to musiałoby oznaczać że ktoś korzysta z archaicznej już funkcji kopiowania systemu wynagrodzeń z poprzedniego okresu (da się to na szczęście też wyłączyć - proponuję pomęczyć któregoś eksperta :)).
|
2016-11-10, 20:51 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|