KDP2016d. Niezrealizowane zdarzenia, wprowadzenie historii
Na początku pracy z programem wprowadziłam zdarzenia dla pracowników - ich historię, to znaczy historię umów o pracę, umów zlecenia, teraz mam szereg niezrealizowanych zdarzeń. Czy w czymś to przeszkadza, że są one, czy trzeba je zrealizować?
I jeszcze jedno pytanie, czy prawidłowo wprowadziłam historię umów?
Pierwsze umowy były na czas określony wprowadziłam je zdarzeniem przyjecie do pracy, po nich była podpisana umowa na czas nieokreślony - też zdarzenie przyjęcie do pracy, 2014-11-01 zmienione zostały warunki umowy - tutaj wprowadziłam aneks do umowy. W danych kadrowych prezentuje się to następująco.
Co w sytuacji, gdy nie wprowadzę przyjęcia do pracy za pomocą zdarzenia, tylko za pomocą dodatkowego wpisu w danych kadrowych?
Załącznik:
2.png [ 14.3 KiB | Przeglądany 3760 razy ]