Witam serdecznie! Przejęłam firmę, w której pracownicy pracują już po kilka lat. Chciałabym się dowiedzieć, czy jest opcja aby wpisać im: - podstawy chorobowego i okresy choroby - podstawy do urlopu - przychód opodatkowany bez konieczności "wklepywania" całego ostatniego roku?
Ok, tylko problem jest taki, że poprzednio pracowali na zupełnie innym programie niż Symfonia. Głównie zależy mi na tym, żeby wpisać im podstawy chorobowego i urlopy w taki sposób, aby wynagrodzenia w lutym były dobrze naliczane (czyli do chorobowego - podstawa z ostatnich 12 miesięcy, a do urlopu z 3 ostatnich miesięcy). Czy można im to gdzieś wpisać?
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników