mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

stworzenie nowego raportu
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=5629
Strona 1 z 1

Autor:  pokemon [ 2014-03-09, 18:36 ]
Tytuł:  stworzenie nowego raportu

Witam

chciałam stworzyć nowy raport, albo poszerzyć już istniejący w programie.
chciałabym aby raport ten pobierał dane z kartoteki osobowej takie jak:
ID pracownika
imię i nazwisko,
adres zameldowania
adres zamieszkania
nr dokumentu tożsamości
pesel
nip
urząd skarbowy


z kartoteki podatkowej
KUP
ulga
zaniechanie poboru podatku

z kartoteki zgłoszenia do ubezpieczeń
kod ubezpieczonego
NFZ

oraz dane z umowy
data umowy
stanowisko
uposażenie
etat
dodatkowe wynagrodzenie stałe (dodatki, premie)
potrącenia od netto (pzu, pożyczki itp)

czy jest możliwe abym sama dała radę poszerzyć skrypt z raportu pt "informacje o danych osobowych pracownika" ?

chciałam dopisać kolejne kolumny, ale nie znam nazw poszczególnych pozycji w słowniku symfonii i wyrzuca mi właśnie tego rodzaju błąd gdy generuję raport.
Czy jest jakiś poradnik do tego?

dodam, że nie mam doświadczenia w tym temacie, ale mam nadzieję, że mi się to uda z niewielką pomocą forum :-)
będę wdzięczna za pomoc.

Autor:  ro_bek [ 2014-03-26, 11:54 ]
Tytuł:  Re: stworzenie nowego raportu

Wystarczy te elementy dołożyć do listy płac i mamy gotowy raport. Chyba że jakaś inna szata graficzna.

Autor:  pokemon [ 2014-05-07, 13:11 ]
Tytuł:  Re: stworzenie nowego raportu

Dziękuję, raporty robione.
Problem był jeszcze w limicie pozycji w poszczególnych raportach i wyciągnięciu danych kadrowych przy płacowych, ale rozwiązałam problem.

Autor:  Floyd [ 2014-06-17, 09:14 ]
Tytuł:  Re: stworzenie nowego raportu

Cześć,

Chciałbym stworzyć "proste" raporty usprawniające pracę, niestety nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. Jestem nowym użytkownikiem programu Forte KiP z tego też powodu zapytuje Was.

Moim celem jest stworzenie raportu który zawierał by następujące informację:

"Kod Nazwisko i imię Wydział Departament Okres zatrudnienia od Okres zatrudnienia do UWAGI"

lp Nazwisko i imię Stanowisko Wydział Departament Okres zatrudnienia od Okres zatrudnienia do UWAGI
1 Kowalski Jan xxx xxx xxx xxx xxx umowa o pracę.


Nazwisko Imie Nieobecność Okres Od Okres Do
Kowalski Jan Urlop macierzyński 2011-11-11 2012-01-01
Urlop rodzicielski 2014-03-12 2014-09-09


Póki co przeglądam program i największa uwagę zwróciłem na VBA->Otwórz dokument SBC->Zestawienie umów o pracę.sbc gdzie istnieje możliwość wygenerowania teoretycznie ciekawych informacji.

Czy istnieje w jakiś prosty sposób stworzyć taki raport?

Może Ty @Pokemon pomogła byś mi i podzieliła się swoją wiedzą?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/