Mam taki problem. W związku z przedłużającym się czasem rozwiązania mojego problemu ze stanowiskami jeszcze nie zapłaciliśmy za fakturę co konsekwencją tego jest brak klucza do 2014.1. Po rozmowie z partnerem który nas obsługuje zainstalowaliśmy 2014.1 ale niestety wersję demo. Po otwarciu firmy od razu ponieśliśmy bazy do 2014.1 i teraz pisze na nich DEMO. Nie możemy otworzyć nowego okresu itp bo to demo. Po zainstalowaniu ponownie symfonii i wpisaniu kodu starego wszystko weszło i uważa to za 60 dniowy trial. Bazy podniesione na tym normalnie można otwierać i otwierać okresy. Moje pytanie jest następujące. Kiedy już zapłacimy za fakturę i uwierzytelnimy klucz przez program kluczy sprzętowych to wersja demo zniknie z tych baz i staną się pełnoprawnymi bazami czy niestety będziemy musieli je wysłać do SAGE aby coś z tym zrobili?
Bardzo proszę o pomoc bo już jesteśmy na końcu miesiąca a pity i nowe wypłaty będzie trzeba zaraz robić :(
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników