mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

brak wypłaty dla zatrudnionego pracownika
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=3354
Strona 1 z 1

Autor:  talkas [ 2011-10-04, 07:45 ]
Tytuł:  brak wypłaty dla zatrudnionego pracownika

Witam
Mam problem ponownie zatrudniłam byłego pracownika i przy okresie podstawowym brakuje wynagrodzenia... trzykrotnie próbowałam wpisać mu umowę o pracę, zamiast po pierwszym wprowadzeniu uaktualnić status pracownika i na tą chwilę mam we wzorcach trzy razy z tą samą datą "pracownik etatowy" i nie mogę tego usunąć... a pracownik nie ma "główki" a tym samym wynagrodzenia:(
Będę wdzięczna za każdą podpowiedź:)

Autor:  wrob [ 2011-10-04, 12:03 ]
Tytuł: 

a moze masz cos z okresami nie tak (usunac dodac okres)?, no i sprawdz czy na pewno nie jest on w archiwum...

Autor:  blanka [ 2011-10-06, 22:56 ]
Tytuł: 

a może usuń z kalendarza całe to ponowne przyjęcie go do pracy, potem usuń wzorce pracownik etatowy, których masz tyle niepotrzebnie, i potem zatrudnij go jeszcze raz :)

Autor:  MałaKsięgowa [ 2011-10-07, 08:35 ]
Tytuł: 

a może masz jakieś niezrealizowane zdarzenie przy ponownym przyjęciu do pracy, np nie uaktualniony bilans albo nie masz stworzonej jakiejś listy płac...

Autor:  sayo [ 2011-10-08, 11:25 ]
Tytuł: 

Okresy->wybierz ten, w którym pracownik nie ma wypłaty->właściwości - zobacz czy nie masz tam zaznaczonego "Rozliczaj wyłącznie pracowników przyporządkowanych do grupy/działu".
Jak jest to przyporządkuj pracownika do wzorca, który jest tam wybrany i powinno być wszystko dobrze :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/