mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
problemy z zusem i nie tylko na KDP 2010.1.a https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=1936 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Jarek75 [ 2010-04-14, 13:31 ] |
Tytuł: | problemy z zusem i nie tylko na KDP 2010.1.a |
Jestem wkurzony na tą nową wersję. Są jakieś raporty poprawkowe, ale dalej jest kicha. Problem z eksportem do Płatnika nadal występuje w sytuacjach: 1. pracownik się zwalnia w trakcie miesiąca - Płatnik rzuca błąd, że w pliku ma tekst "RÓŻNE" 2. eksport rca się zawiesza (kończy bez komunikatu), jak napotka pracownika z pustą datą początkową bilansu urlopowego (również jeżeli to pracownik od lat niepracujący) To tak tytułem ostrzeżenia. Dziś 14-nasty, a jutro 15-nasty Są jeszcze jakieś inne problemy z tą wersją? |
Autor: | TS [ 2010-04-15, 14:45 ] |
Tytuł: | |
Odnośnie punktu 2 - są tą błędy we wprowadzaniu danych. Obecna wersja nie toleruje braku daty od przy bilansach. Proponuję wykonać raport 'Aktualizacja - Urlop zaległy' który wykryje takie nieprawidłowości a następnie uzupełnić braki. |
Autor: | wrob [ 2010-04-15, 15:16 ] |
Tytuł: | |
Skoro nie toleruje i jest to wiadome - to porzadnie napisana aktualizacja winna przy uaktualnianiu bazy dac komunikat i poprawic automatycznie te brakujace daty. I wtedy dystrybtorom i hotlinowi zaszczedzimy setki rozmow telefonicznych i serwisow. |
Autor: | TS [ 2010-04-16, 13:18 ] |
Tytuł: | |
Odnoście punktu 1 – Wykonując opisane czynności nie otrzymamy błędu (chyba że coś przeoczyłem). Wartość #RÓŻNE występuje w wymiarze czasu pracy i w sytuacji bardziej złożonej. Występuje dla pracowników zwolnionych w okresie, z przesunięciem ZUS i PDOF do następnego miesiąca. Dodatkowo po ustaniu umowy jest wypłata w miesiącu kolejnym z tym samym okresem bazowym, ZUS i PDOF. Układ okresów dla lepszego zrozumienia Bazowy luty – ZUS marzec – PDOF marzec -> zwolnienie pracownika Bazowy marzec – ZUS marzec – PDOF marzec -> dodatkowe wynagrodzenie Wartość #RÓŻNE występuje, ponieważ z pierwszego okresu jest wymiar 1 a dla drugiego 0 a ustawienie w zestawie systemowym ZUS RCA (02A) elementy ‘Aktualny wymiar czasu pracy’ dla grupowania wartości jest ‘brak’. Wydaje się, że powinna być ustawiona opcja ‘ostatnia niezerowa’ - chyba żę jest jakaś sytuacja, która wyklucza tą zmianę. wrob pisze: Skoro nie toleruje i jest to wiadome - to porzadnie napisana aktualizacja winna przy uaktualnianiu bazy dac komunikat i poprawic automatycznie te brakujace daty. I wtedy dystrybtorom i hotlinowi zaszczedzimy setki rozmow telefonicznych i serwisow. Gorzkie żale ... to chyba tylko na kółku różańcowym :) |
Autor: | wrob [ 2010-04-16, 13:39 ] |
Tytuł: | |
Jestem ateista - wiec nie wiem tak dobrze jak ich bywalcy - co sie robi na kólkach rożańcowych. Reasumujac: Co proponujesz robic zeby poprawki byly lepsze/szybciej? - pisac na hotline? - to nie skutkuje i zajmuje duzo czasu :( |
Autor: | TS [ 2010-04-21, 11:47 ] |
Tytuł: | |
Hotline w pierwszej kolejności. To forum jest dobrym miejscem, aby szybko reagować na błędy i pomagać doraźnie użytkownikom, jeżeli czekamy na odpowiedź z Hotline. |
Autor: | wrob [ 2010-04-21, 12:31 ] |
Tytuł: | |
To nie jest temat na to forum - a na inne ale hotline jest srednio wygodny do zglaszania problemow - zreszta w idei hotline byl stworzony dla klientow i jako taki sie sprawdza. |
Autor: | Jarek75 [ 2010-04-26, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Mam coś jeszcze gorszego. Program działa inaczej niż w wersji poprzedniej w dość istotnej kwestii - rozliczanie wzorców. Mamy listę dodatkową - wypłata premii. Chcemy by na tej liście nie naliczała się ulga podatkowa. Przeciągamy więc na "Płace / Rozliczanie wzorców" wzorzec "Zerowa ulga podatkowa". Niestety nic to nie daje. Ulga dalej się liczy. Na 2009.1 działało poprawnie. Nie wiem jak na 2010. Można sprawdzić bardzo łatwo na firmie demo przeciągając komukolwiek ten wzorzec (przez Rozliczanie wzorców). |
Autor: | wiesiabg [ 2010-05-10, 12:57 ] |
Tytuł: | Jak ustawić to grupowanie wartości? |
Mam ten sam problem, z pkt-u 1. Wyskakuje mi warość "RÓŻNE" przy , przejrzałm ten zestaw systemowy ZUS RCA (02A), znalazłam element "Aktualny wymiar czasu pracy" , ale nie wiem jak ustawić to "grupowanie", pomocy ... |
Autor: | TS [ 2010-05-10, 15:24 ] |
Tytuł: | |
No tak z interfejsu programu nie można wykonać tej operacji Ale to nie znaczy że w ogóle nie można osiągnąć ten cel Opis dla wdrożeniowców i zaawansowanych użytkowników … innym osobom proponuję kontakt z wyżej wymienionymi lub poczekać na poprawkę z SAGE aby nie poczynić spustoszenia w bazie danych. W pliku ‘ZestawySystemowe.xml’ należy odnaleźć linie 249 (…\Raporty\Dane) Jest: Kod: <insert base="ZESTAWY" test="1"><id>1215</id><id_zestawu>3205</id_zestawu><element>14962</element><atrybut>0</atrybut><numer>5</numer><typ>0</typ><flagi>0</flagi></insert> Powinno być: Kod: <insert base="ZESTAWY" test="1"><id>1215</id><id_zestawu>3205</id_zestawu><element>14962</element><atrybut>0</atrybut><numer>5</numer><typ>0</typ><flagi>112</flagi></insert> Następnie z okna Raportów wykonać ‘Uaktualnienie zestawów systemowych’ |
Autor: | wiesiabg [ 2010-05-11, 08:16 ] |
Tytuł: | Błędy w RCA.xml |
Dzięki, zrobiłam próbę na teście, poszło bez problemów. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |