pers
Rejestracja: 2010-01-28, 11:15 Posty: 5
|
Brak miesięcznego kosztu uzyskania
Dzień dobry
W naszej firmie występują dwa typy pracowników, akordowi i stałopłatni.
Przy zmianie pracownika z akordowego została wprowadzona data kończąca
wzorzec akord i dodany wzorzec stałopłatny w pracowniku.
Niestety przy tej operacji w liście płać pracownika miesięczny koszt uzyskania
został wyzerowany (chodzi tu o ustawowe koszty dojazdu z tego co się orientuję).
Chciałbym prosić o pomoc w zmianie wskazanej wartości. Symfonii też dobrze nie znam, wiec proszę o wyrozumiałość :)
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
anna.k
Rejestracja: 2009-02-05, 19:52 Posty: 103
|
Sprawdź czy we wzorcach nie masz zamkniętego wzorca z kosztami, jezeli tak to datę koncową należało by usunąć
_________________ anna.k
|
2010-01-28, 12:40 |
|
|
pers
Rejestracja: 2010-01-28, 11:15 Posty: 5
|
Dziękuję za odpowiedź.
Został dodany wzorzec: "koszty uzyskania przy dojazdach" tylko z data rozpoczęcia, taką samą jak zmiana na "stałopłatnego".
I w płacach pracownika została kwota zmieniona w polu: "miesieczne koszty uzyskania ustawowe".
Niestety na liście płac wartość: "miesieczne koszty uzyskania" == 0
Proszę o jakieś sugestie.
|
2010-01-29, 10:28 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
A w samym wzorcu masz te kwote wpisana z wlasciwymi datami obowiazywania?
Pozatym moze masz jeszcze jeden okres w tym samym miesiacu w ktorym ten pracownik ma wynagrodznie i tam trafiaja te koszty?
|
2010-01-29, 11:31 |
|
|
pers
Rejestracja: 2010-01-28, 11:15 Posty: 5
|
We wzorcu jest data rozpoczęcia równa 1 styczeń, tak samo jak stałopłątny i nie ma daty zakończenia.
Faktycznie otwierane są zawsze 2 okresy dla stałopłatnych i akordowych.
Ale przecież osoba jest już stałopłatna.
W pracowniku w płacach w liście płac nie ma tej wartości ani w liście akordowych ani w liście stałopłatnych.
|
2010-01-29, 13:41 |
|
|
gregee123
Rejestracja: 2009-06-27, 12:05 Posty: 298
|
A jak masz w ogóle zorganizowane te okresy ? Czy obydwa są podstawowe czy jeden podstawowy a drugi pomocniczy ?
|
2010-01-29, 13:43 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
I naliczyles te okresy? a wyciagnij sobie w nich temu pracownikowi element miesieczne koszty uzyskania naliczone i zobacz jakie ma wartosci w tym i tym okresie - ew wpisz porawne z lapy w to pole
|
2010-01-29, 13:45 |
|
|
pers
Rejestracja: 2010-01-28, 11:15 Posty: 5
|
"a wyciagnij sobie w nich temu pracownikowi element miesieczne koszty uzyskania naliczone i zobacz jakie ma wartosci w tym i tym okresie - ew wpisz porawne z lapy w to pole"
hmm mógłbym prosić o dokładniejszy opis ? W tym polu w pracowniku - placach jest ta kwota zmieniona, ręcznie wbita.
|
2010-01-29, 13:51 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
No to jesli jest - to znaczy ze jest wyciagniety ten element... i jesli dalsze wyliczenia sa poprawne to mozna to tak zostawic
|
2010-01-29, 14:05 |
|
|
klup
Rejestracja: 2010-01-28, 00:40 Posty: 14
|
nie proponuję zmieniać "z łapy" kosztów w zakładce płace. moim zdaniem należy:
1.sprawdzić czy wzorzec kosztów obejmuje cały miesiąc tzn czy jest np. od 1.1.2010 do bez daty
2.nie napisałeś czy wypłaty za grudzień są w styczniu czy na koniec grudnia. Jeśli to drugie to wzorzec kosztów od 1.12.2009, jeśli to pierwsze to wzorzec kosztów od 1.1.2010
3.w zakładce płace na ręcznie zmienionych polach prawym klawiszem Anuluj zmiany
4.w zestawie kadrowym - podatki indyw i podatki ustawowe sprawdź czy nie są wpisane wartości indywidualne
5.jeśli okres podstawowy i pomocniczy dotycy tego samego okresu podatkowego to tylko w jednym będą koszty
6.czy okres pomocniczy do akordów to okres zrobiony wg szablonu listy płac akordy (oryginlny symfonia) czy założony wg nowej definicji listy płac - jeśli to pierwsze to ok, jeśli to drugie to sprawdź konfigurację wzorców w nowym szablonie
7.ewent zapodaj nam screeny dla danego pracownika: wzorców, płac z okresu podstw, płac z okresu pomocniczego
|
2010-01-29, 23:37 |
|
|
pers
Rejestracja: 2010-01-28, 11:15 Posty: 5
|
Problem został rozwiązany.
Po pierwsze błędnie ustawiony był okres i miesięczny koszt uzyskania nie został naliczony drugi raz.
Po drugie żaden wzorzec nie jest potrzebny te kwoty są przypisane wszystkim w firmie.
Dziękuję za wszystko i pozdrawiam, ja mam nadzieje że przez jakiś czas mam spokój z symfonią :)
|
2010-02-10, 10:07 |
|
|