Przy drukowaniu paska płacowego mam problem z liczba dni urlopu czy też innej nieobecności. Paski płacowe drukowane są dla miesiąca bazowego natomiast liczba dni urlopu pokazuje się zarówno na liście podstawowej jak i na liście delegacji czy premii z której dany pracownik otrzymywał wynagrodzenie. Pierwotnie problem został rozwiązany poprzez modyfikacje sposobu grupowania wartości z poszczególnych okresów bezpośrednio na odpowiednim elemencie zestawu paska płacowego z suma wartości na brak. W efekcie wartość liczby dni nie była powielana. Ostatnio jednak u niektórych osób przy drukowaniu paska pojawia się wartość #różne. Zastanawia mnie dlaczego wogóle dany element wyświeta się na okresach płacowych innych niż podstawowy skoro wzorzec urlopy nie jest tam rozliczany ?
Rozwiązałem tymczasowo problem poprzez ustawienie sposobu grupowania na suma wartości niezerowych jednakże nie jest to moim zdaniem idealne rozwiązanie.
liczba dni urlopu wypoczynkowego posiada formułę "liczba dni urlopu w danym okresie" po klasie zdarzeń urlop wypoczynkowy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników