Witam,
Mam przypadek pracownika na UCP. ma rozliczoną umowę w okresie pomocniczym "umowy cywilnoprawne" i na zakładce płace ma poprawnie wyliczone wynagrodzenie. Problem pojawia się przy filtrowaniu pracowników "statusem" w oknie pracowników. Jeśli wybiorę zleceniobiorców w danym okresie to no liście nie ma w/w pracownika. Jeśli wybiorę aktualnych pracowników to wtedy się pojawia. Ten jeden pracownik nie ma "karteczki" w 3 kolumnie przy nazwisku. Odświeżanie statusu pracownika i okresu nic nie daje. Czym uwarunkowane jest pojawienie się "karteczki" przy pracowniku ???
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników