lista płac przy wypłacie za miesiąc poprzedni do 10 następne
Autor
Wiadomość
alinka
Rejestracja: 2009-01-11, 14:32 Posty: 13
lista płac przy wypłacie za miesiąc poprzedni do 10 następne
Witam
Proszę o podpowiedź w takiej sprawie , przy wypłacie wynagrodzenia za 09 płatnej do 10-tego listę płac tworzę poprzez okresy przesuwając okres zus i podatkowy na 10/2009 czy drukując listę płac powinnam stanąć na okresie wrzesień i wtedy na liście płac nazwa listy to będzie wrzesień i tylko data wypłaty będzie 10/10 czy ustawiacie się na 10/2009 i na liście będzie oznaczona że jest to wypłata za 10 . Do tej pory nie miałam z tym problemu gdy pracownik miał co m-c tą samą pensję i te same składki zus i podatki , jednak w 09 przekroczył max podstawę składki emerytalnej i rentowej i ustawiając się na okresie wrześniu wcale tego nie uwzględnia przy wydruku i podaje chyba składki z wypłaty za 08 płatnej do 10/09
Jesli drukujesz liste płac z okna pracownicy powinnaś ustawić sie na okresie płacowycm wrzesień. Jesli utworzyłas liste w oknie listy płac to lista trafiła ( okres wypłaty październik) do października. Czyli drukujesz za październik
IM
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników