Witajcie mam taką sprawę: jak rozliczyć w Kadrach i Płacahc (ver. 2013) wynagrodzenia, któe pracodawca wypłąca w częściach. Np. wynagrodzenie za wrzesień powinno być wypłacone do 10 padziernika ale w październiku wypłącone zostało tylko częściowo (część kwoty netto). Reszta będzie wypłącone już w listopadzie. Wiadomo można ubruttawiać kwoty netto i na tej podstawie robić listy płąc. Jednak wg. mnie lista płąc powinna być zrobiona w takiej wartości jaka wynika wprost z umowy o pracę, a jedynie ZUS i podatek rozliczony tak, jak faktycznie jest wypłącane wynagrodzeenie.
Czy istnieje sposób aby program automatycznie liczył, jaki ZUs i podatek powinień być zapłącony od częściowego wynagrodzenia?
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników