mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=2&t=9267 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | penarth [ 2019-09-13, 14:26 ] |
Tytuł: | Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit |
Witam, W firmie mamy Sage Symfonia 2.0 Handel 2020 Po ostatniej aktualizacji wyskakuje nam: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit połączeń. Licencję mamy wykupioną na 7 stanowisk, a uruchomić możemy tylko 5, gdy chcemy uruchomić kolejne wyskakuje błąd. Program mamy w najnowszej wersji, a po instalacji zrobiliśmy aktywację. Poproszę o sugestie. |
Autor: | a.f [ 2019-09-13, 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit |
Z klucza trzeba usunąć jakiś stary numer licencji. |
Autor: | a.f [ 2019-09-14, 07:03 ] |
Tytuł: | Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit |
Niestety w poprzednim udzieliłem błędnej porady, bo źle zrozumiałem sprawę. Twój przypadek powstaje wtedy, gdy wylogowujesz się na stacji roboczej, a serwer kluczy tego nie odnotowuje i dalej widzi stację jako zalogowaną. Serwer kluczy instaluje się jako usługa, więc wydaje się, że rozwiązanie problemu polega na jej zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu, jak nikt nie pracuje. |
Autor: | a.f [ 2019-09-14, 08:53 ] |
Tytuł: | Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit |
i drugie rozwiązanie https://centrumwiedzy.sage.com.pl/Conte ... px?id=8712 |
Autor: | KspHP [ 2019-12-13, 13:33 ] |
Tytuł: | Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit |
Mam podobny problem z błędem 161. Chciałem skorzystać z narzędzia "Repair", w tym celu uruchomiłem PSQL Control Center i z menu Tools wybrałem License Administrator. Wyświetliło mi się okno, w którym pojawiła się tylko nazwa serwera. Pole informacji o produkcie, jego klucz, status jest puste (wcięło). Czy mogę to jakoś odzyskać, czy mam ponowić instalację i aktywację ? _______________ Program FiK 2020 PSQL 12 |
Autor: | KspHP [ 2019-12-14, 15:11 ] |
Tytuł: | Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit |
Problem rozwiązany, zapomniałem o 90 dniach aktywacji bazy. W moim przypadku pomogło wprowadzenie numeru klucza i jego aktywacja. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |