REGULAMINzmiana 2023-08-21obowiązuje od 2009-09-14I. Właściel FORUM forum.mojaSymfonia.pl
1. Właścicielem i administratorem FORUM jest firma Mix-soft sp.j. z siedzibą przy ul. Kleszczowa 41/4 02-485 Warszawa tel. (22) 7 538 538
II. Ochrona prywatności
1. Na FORUM obowiązuje anonimowość Użytkowników.
2. Podczas rejestracji i w wiadomościach Użytkownicy zobowiązani są do nie podawania swoich danych szczegółowych takich jak : imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, nr GG, adres strony www oraz żadnych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację Użytkownika .
3. Jako nazwa Użytkownika dozwolony jest jedynie pseudonim.
3. Adresy e-mail podawane podczas rejestracji ukrywane są przed odwiedzającymi. Niewidoczne są dla gości jak i dla zarejestrowanych Użytkowników.
4. Użytkownicy nie mają prawa wymiany prywatnych wiadomości (PM).
5. Konta Użytkowników nie spełniające w/w warunków mogą zostać usunięte lub czasowo zablokowane bez wcześniejszego powiadomienia.
6. Na FORUM użytkownik (zarejestrowany i nie zarejestrowany) akceptuje bycie per TY z innymi użytkownikami FORUM.
7. Adres email do rejestracji musi być z polskiej domeny (np:. moj@adres.pl)
III. Użytkownicy Eksperci
1. Użytkownik, którego (w ocenie Administratora FORUM) wypowiedzi są szczególnie pomocne innym użytkownikom i takich wypowiedzi jest odpowiednio dużo może otrzymać status "Eksperta"
2. Status Eksperta może zostać nadany na prośbę Użytkownika lub może zostać zaproponowany Użytkownikowi przez Administratora FORUM.
3. Użytkownik Ekspert może podać w podpisie do wiadomości swoje pełne dane kontaktowe.
4. Użytkownik Ekspert może prowadzić działania komercyjne na FORUM prowadzących do sprzedaży np:. Jego usług i produktów.
5. Użytkownik Ekspert może ubiegać się o zamieszczenie płatnej treści.
6. Status Użytkownika Eksperta może zostać odebrany bez podania przyczyny.
IV. Płatne treści
1. Płatne treści to wiadomości których treść lub część treści jest zablokowana. W celu odblokowania Płatnej treści należy wykupić do niej dostęp.
2. Cena dostępu podawana jest przy każdej Płatnej treści.
2. Płatna treść udostępniona zostaje Użytkownikowi w czasie do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.
3. Zakupu Płatnej treści może dokonać tylko zarejestrowany i zalogowany użytkownik.
3. Administrator i Użytkownicy Eksperci mogą zamieszczać na FORUM płatne treści.
4. Płatna treść musi zawierać informację pomocne w rozwiązaniu zagadnienia zamieszczonego w wiadomości rozpoczynającej wątek.
5. Płatna treść nie może zawierać zakodowanych rozwiązań.
6. Administrator forum na poźbę Użytkownika Eksperta rozpatruje możliwość publikacji płatnej treści.
7. Wynagrodzenie Użytkownika za sprzedaną płatną treść ustalane jest indywidualnie.
8. Płatna treść może zostać wycofana ze sprzedaży bez podania przyczyny.
9. Płatna treść może zostać wycofana ze sprzedaży przez jej skasowanie lub odblokowanie. Odblokowanie może nastąpić tylko na wyraźne życzenie Autora Płatnej treści.
V. Zasady zamieszczania wiadomości
1. Na forum można zamieszczać wiadomości tylko nt. Systemu Symfonia.
2. Nie można zamieszczać treści obraźliwych.
VI. Pozostałe
1. Administrator może zmieniać wybrane wiadomości.
2. Administrator może kasować wybrane wiadomości.
Nasze fora zwane też „one”, „ich”, „je”, „phpBB software”, „www.phpbb.com”, „phpBB Group”, „phpBB Teams” działają na skrypcie phpBB, który jest środowiskiem typu witryny (bulletin board), wydanym na licencji „General Public License” zwanej też „GPL”. Skrypt ten jest dostępny do pobrania ze strony http://www.phpBB.com. Skrypt phpBB tylko ułatwia dyskusje przez internet, a jego autorzy nie kontrolują tekstów zamieszczanych w internecie za jego pomocą. Więcej informacji o skrypcie phpBB można znaleźć na stronie http://www.phpBB.com/.