Witam. W systemie istnieją raporty w których w ustawieniach można zaznaczyć Eksport do Excela np. wykaz faktur z pozycjami. Chcę na bazie tego raportu rozszerzyć funkcjonalność i zwiększyć liczbę pól wyboru( zapisanie i ponowne wczytanie odpowiednich raportów a następnie modyfikację nowo utworzonych). Czy brak w ustawieniach nowego raportu wyboru: eksport do Excela wynika z błędu w jego przygotowaniu, czy też nie da się tego uzyskać ? Proszę o wskazówki.
Dziękuje za zainteresowanie tematem, ale chyba nie zrozumieliśmy się. Raport oczywiście pojawia się ale bez opcji w wydruku: Eksport do Excela i w tym jest problem. Raport wzorcowy z którego skopiowałem zawartość taką opcję posiadał.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników