Mam problem z wysyłaniem przez integrację faktury za usługę telofoniczną. Na fakturze jest uwzględniona wartość opodatkowana plus odsetki, podczas wysyłania dokumentu przez integrację program wyświetla komunikat, że dokument nie ma uzgodnionego rejestru lub jest źle uzgodniony i nie przesyły dokumentu. Do tej faktury przypisany mam rejestr VAT tak jak do każdej faktury zakupowej. Odestek nie mogę osobno zaksięgować w handlu na nocie odsetkowe bo takiego dokumentu nie mam fizycznie otrzymanego, jest tylko to co na fakturze.
Jak poprawnie ustawić rejestry, żeby dukument przechodził ?
A kto powiedzial ze nie mozesz osobnym dokumentem? Mozesz oczywiscie.....
2011-07-11, 11:56
Olik3
Rejestracja: 2010-04-20, 07:08 Posty: 29
Oczywiście, że mogę osobnym dokumentem jak nota odsetkowa, ale wtedy muszę otrzymać od sprzedawcy taki dokument, w moim przypadku odsetki naliczone są na fakturze, nie otrzymuje osobnego dokumentu takiego jak nota.
Nie musisz otrzymac osobnego dokumentu.....
Tak naprawde przeciez to nie jest istotne w ilu dokumetach w fk ujmiesz jeden otrzymany dokument - wazne aby zapisy na kontach byly poprawne i sie domykaly...
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników