mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
[Handel Premium 2008.c] Podpis osoby sprzedajacej https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=2&t=1155 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | niziok [ 2009-09-02, 14:23 ] |
Tytuł: | [Handel Premium 2008.c] Podpis osoby sprzedajacej |
Witam, W jaki sposób do wydruku dokumentów wstawić grafikę z podpisem (jpg, bmp, gif itp) w miejsce do tego przeznaczonym? Mowa oczywiście o praktycznie wszystkich dokumentach które da się utworzyć w tym programie czyli najważniejsze to FV, Paragon, WZ, PZ itd. Zależy mi też by podpis dołączany był za każdym razem z automatu |
Autor: | krzysiek [ 2009-09-02, 15:18 ] |
Tytuł: | |
bez grzebania w raportach się nie obejdzie. Funkcjonalność nie jest dostępna "w standardzie". Chyba, że pracować na wydrukach w RTF, wówczas to 5 min pracy z wklejeniem obrazka do czystego szablonu a od HMP/HMF2009 wszystkie dok także magazynowe można przez RTF przepuszczać. Pozostaje jeszcze kwestia jak powiązać obrazek z użytkownikiem, w raporcie łatwiej, w szablonie pozostawało by zrobić odrębny dla użytkownika - no chyba ze 10 wystawia a jeden sie "podpisuje" ;) Przy okazji pytanie - jaka jest moc prawna takiego "podpisu" bo wg mnie nijaka. |
Autor: | rafal [ 2009-09-02, 21:36 ] |
Tytuł: | |
Na dokumentach sprzedaży : Raporty → Dokumenty → Dokumenty sprzedaży → Dokument sprzedaży - ramki Znajdź : Kod: buf="imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej do\nwystawienia dokumentu" : sPom="sc2" Ponad tym wstaw : Kod: print lf bmp = Bitmap 200,150, KatalogFirmy()+CurrentUser()+"_podpis.bmp" Bitmap #bmp w katalogu z bazą danych umieść pliki graficzne z podpisami użytkowników o nazwach np. Admin_podpis.bmp - dla użytkownika Admin. Poeksperymentuj w wartościami Bitmap 200,150, odpowiedzialnymi za wielkość podpisu. |
Autor: | krzysiek [ 2009-09-02, 22:13 ] |
Tytuł: | |
Szacun! jak zawsze :) |
Autor: | niziok [ 2009-09-03, 10:21 ] |
Tytuł: | |
Po zmianie kodu powinienem go zapisać i "wykonać raport" klikając w odpowiedni button? Nie mogę jednak tego zrobić ponieważ pojawia sie komunikat o błędnej składni języka w linijce 19 Prosba tez byście rzucili okiem na kod raportu: z góry wielkie dzięki |
Autor: | rafal [ 2009-09-03, 11:48 ] |
Tytuł: | |
Bardzo dobrze wprowadziłeś zmiany. Problem z tym że raport wykonujemy z okna dokumentu sprzedaży a nie przez "Wykonaj" |
Autor: | niziok [ 2009-09-03, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Co znaczy z okna dokumentów sprzedaży? Do Raportów mogę tylko wejść z głównego okna? |
Autor: | rafal [ 2009-09-03, 13:32 ] |
Tytuł: | |
poprostu wydrukuj fakturę ... :) |
Autor: | niziok [ 2009-09-03, 13:42 ] |
Tytuł: | |
Na oknie głównym symfonii otwieram Raporty, wchodzę do Dokumenty sprzedaży - ramki i zmieniam kod, potem go zapisuję klikając w Zapisz. Co powinienem dalej z tym zrobić? Przy wydruku nic sie nie zmienia, jest to samo co przed zmianą raportu. Przepraszam że zanudzam żmędaniem o takie szczegóły, ale nie do końca ogarniam ten program |
Autor: | rafal [ 2009-09-03, 14:12 ] |
Tytuł: | |
Rozumiem, że pliki z pospisami są przygotowane, nazwane jak trzeba i umieszczone tam gdzie trzeba. Jeżeli tak to po wprowadzonych modyfikacjach proponuję wykonać raport "Aktualizacja raportów systemowych". Raport poprosi o podanie katalogu z raportami do aktualizacji. Na wszelki wypadek proszę podać nazwę nieistniejącego katalogu np:. C:\blablabla\ |
Autor: | gregor [ 2009-09-03, 21:31 ] |
Tytuł: | |
A jak podpis wstawić do dokumentów magazynowych. |
Autor: | niziok [ 2009-09-03, 21:51 ] |
Tytuł: | |
Dopiero aktualizacja raportów systemowych pomogła Wielkie dzięki Przyznaję, że mam jeszcze delikatny problem z samym podpisem, ponieważ nie wiedzieć czemu dubluje mi grafikę i wstawia 2 podpisy obok siebie. Z poziomu pliku graficznego da się wypchnąć drugi poza margines tak by się nie pojawiał na wydruku. Problem też pojawił się z napisem "imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu" ponieważ system dzieli to wyrażenie na 3 linijki albo literę "i" z "imienia" przenosi do ramki podpisu osoby odbierającej Na razie w raporcie zamiast wyrażenia <imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu> zastąpiłem "spacją" a tekst wstawiłem do pliku graficznego z podpisem i jest spokój gregor pisze: A jak podpis wstawić do dokumentów magazynowych. też się zastanawiam |
Autor: | Misiek [ 2009-09-03, 22:16 ] |
Tytuł: | |
niziok pisze: gregor pisze: A jak podpis wstawić do dokumentów magazynowych. też się zastanawiam Panowie/Panie... Tak na logikę to poprzez analogię - szukasz podobnego tekstu (treść podpisu) w wydruku dokumentów magazynowych i wrzucasz ten sam kawałek co Rafał pisał dot. wstawienia pliku BMP. Ma działać od strzała i nie zapomnijcie o aktualizacji raportów |
Autor: | rafal [ 2009-09-04, 09:13 ] |
Tytuł: | |
niziok pisze: no właśnie tego się domyśliłem, nie wiem tylko w którym raporcie bo w <<Dokumenty magazynowe - ramki>> tego nie zmienisz Raporty → Dokumenty → Dokumenty magazynowe → Wydanie z magazynu → Wydanie z magazynu niziok pisze: P.S. Przy okazji zapytam co zrobić, by po otwarciu Sprzedaży z okna głównego HP2008c dokumenty automatycznie szeregowały się względem daty wystawienia a nie nr dokumentu? Tak da się to zrobić. Ale to już inny temat więc proponuję zakładanie nowych wątków :) |
Autor: | gregor [ 2009-09-04, 09:24 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem co robię nie tak, ale zamiast podpisu pojawia się zakreślony kwadrat |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |