mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Wyrzucanie z Handlu 2.0
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=16&t=9619
Strona 1 z 1

Autor:  XYZ_ [ 2020-07-08, 09:13 ]
Tytuł:  Wyrzucanie z Handlu 2.0

Cześć wszystkim!

mam nadzieję jako zupełnie nowy użytkownik, że w dobrym miejscu piszę post :)
Czy ktoś będzie w stanie pomóc/coś podpowiedzieć lub spotkał się z podobną sytuacją i może zna rozwiązanie…bardzo proszę o pomoc.
Chodzi o losowe wyrzucanie użytkownika z aplikacji Handlu 2.0. Jest zainstalowana najnowsza wersja.
W dzienniku zdarzeń odkładane są wtedy logi jak poniżej. Aplikacja była przeinstalowywana, przeinstalowaliśmy też bibliotekę .net z MS. Konsultowałam z technikiem nadającego dostępy do kont – niby wszystko też jest ok, do wszystkich zasobów niby użytkownik ma dostęp. Puszczałam ping i przez cały dzień też wyglądało ok, więc problem z dostępem do zasobów raczej odpada…

identyfikator zdarzenia - 1001
Nazwa aplikacji powodującej błąd: Amhm.exe, wersja: 20.20.1.0, sygnatura czasowa: 0x5e18548d
Nazwa modułu powodującego błąd: clr.dll, wersja: 4.8.4150.0, sygnatura czasowa: 0x5e176ddd
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x004d4c2a
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x2dd0
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d6221ac242d376
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: \\adres\symfonia\Handel\Amhm.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\clr.dll
Identyfikator raportu: dbac9b7d-d3a5-451a-9883-14003873b83e
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:

identyfikator zdarzenia - 1005
System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; brak dysku. System Windows zamknął program Sage Symfonia 2.0 Handel z powodu tego błędu.

Program: Sage Symfonia 2.0 Handel
Plik:

Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane.
Akcja użytkownika
1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu.
2. Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i
- jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem.
- jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera.
3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej.
5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem komputera lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc.

Dodatkowe dane
Wartość błędu: C0000034
Typ dysku: 0



identyfikator zdarzenia - 1000
Nazwa aplikacji powodującej błąd: Amhm.exe, wersja: 20.20.1.0, sygnatura czasowa: 0x5e18548d
Nazwa modułu powodującego błąd: MSVCR110.dll, wersja: 11.0.51106.1, sygnatura czasowa: 0x5098858e
Kod wyjątku: 0xc0000006
Przesunięcie błędu: 0x00014fd2
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x343c
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d62210a9886bc0
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: \\adres\symfonia\Handel\Amhm.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\SYSTEM32\MSVCR110.dll
Identyfikator raportu: 6d136c5b-511b-4c9c-b4ba-325108cd5179
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:


identyfikator zdarzenia - 1026
Aplikacja: Amhm.exe
Wersja architektury: v4.0.30319
Opis: proces został przerwany z powodu nieobsłużonego wyjątku.
Informacje o wyjątku: System.Runtime.InteropServices.SEHException
w <Module>._WinMainCRTStartup()

Autor:  XYZ_ [ 2020-07-15, 08:20 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

Żadnych pomysłów? :(

Autor:  sayo [ 2020-10-05, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

Podbijam temat - mam ten sam problem.

Handel w wersji 3-stanowiskowej. Na jednym wszystko działa, na dwóch pozostałych codziennie wyrzuca.

Autor:  Zenek N [ 2020-10-06, 08:24 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

Jakie wersje windows są zainstalowane ?

Autor:  sayo [ 2020-10-06, 23:33 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

Ja mam 2020.3a - jeden komputer działa bez problemu, pozostałe dwa losowo wyrzuca.

Autor:  rafal [ 2020-10-07, 10:43 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

Ścieżka aplikacji powodującej błąd: \\adres\symfonia\Handel\Amhm.exe

zmapuj udostępniony zasób z Symfonią pod wybraną literką np:. S:\
następnie zainstaluj stację roboczą używając tego dysku

Autor:  sayo [ 2020-10-07, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

rafal - u mnie zmapowane jest i mam dokładnie ten sam błąd

Autor:  rafal [ 2020-10-07, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

odpal Process Monitor
https://docs.microsoft.com/en-us/sysint ... ds/procmon

i zobacz co próbował robić przez wywaleniem się.
dla procesów amhm.exe, dbmgr.exe

Autor:  sayo [ 2020-10-07, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Wyrzucanie z Handlu 2.0

Rafal - właśnie to zrobiłem wczoraj. Ale okazało się, że nie mam hasła konta użytkownika, a na moim nie widzę co się działo ;)

Jutro sprawdzę i jak znajdę przyczynę to napiszę.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/