Witam, Miałbym pytanie czy ktoś może miał podobny przypadek. Środowisko: serwer Windows 2016, klienci Windows 10. Po instalacji usługi ForteSrv na serwerze, tak jak to się standardowo zawsze robiło, w najnowszej wersji 2019, usługa nie chce wystartować. Tzn. po starcie zaraz się zatrzymuje z komunikatem, że Usługa wystartowała i została zatrzymana. Równolegle usługi z poprzednich wersji nie zostały usunięte i z nimi nie ma tego problemu (uruchamiają się), jest tylko z tą 2019. Naturalnie klienci ERP nie znajdują serwera Forte i nie dadzą się uruchomić. Czy to jakaś specyfika tej wersji czy może coś innego?
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników