mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506 https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=16&t=8467 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | praw_y [ 2018-03-05, 12:15 ] |
Tytuł: | Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506 |
Podczas migracji za pomocą Sage Migrator 2018.c (18.1.3.8) mam komunikat: Kod: KD: Błedy w działaniu kroku UpdateTemporary KD: BŁĄD: Krok UpdateTemporary zakończył się niepowodzeniem: -2146233082 KD: Transformacja zostala przerwana Moment w którym wywala się to 4 etap: Kod: KD: Uruchamiam program: C:\Program Files (x86)\Sage\KiP\18.0\SageKiP.exe -firma "SERVER=ip_servera;DATABASE=TemporaryDBfirma_kd;" -user "admin" -passwd "*" -hide -forcemsg -end W podglądzie zdarzeń mam błąd Kod: Aplikacja: SageKiP.exe Wersja architektury: v4.0.30319 Opis: proces został przerwany z powodu błędu wewnętrznego w środowisku wykonawczym .NET pod adresem IP 705A33F5 (70520000), kod zakończenia: 80131506. Nazwa modułu powodującego błąd: clr.dll, wersja 4.7.2563.0 Próbowałem na 3 różnych komputerach windows7. Ręczne uruchomienie komendy tez powoduje ten błąd. Baza była weryfikowana pod względem poprawności 922mb, SQLExpress 2017. |
Autor: | praw_y [ 2018-03-07, 08:14 ] |
Tytuł: | Re: Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506 |
Zgodnie z dokumentacją błąd 80131506 jest błędem przepełnienia stosu. Jest to błąd który był w wczesnej wersji .NET 4.0 (taki, w którym skompilowany jest obecne KiP). Użycie specjalnych przełączników w .config pomogło ominąć błąd, ale pojawiły się dwa następne w bibliotece KERNELBASE.dll Skończyło się, na reinstalacji systemu, wygląda na to, że coś zostało napsute podczas aktualizacji, której z symfoni (ponieważ serwery na którym trzymam symfonie jest zawsze dedykowany i na świeżej instalacji). Po reinstalacji i instalowaniu konkretnych wersji (bez zbędnych przejść między wersjami) migracja poszła, mimo że instalator byl/jest popsuty i pokazywał po nowej instalacji "Message Text Here" zamiast zaczytywać pliki ini z ich skrótami, ale bez problemu można wypakować instalator i sprawdzić co tam miało być z pliku ini. Śmiechem na sali jest to, że jeżeli znajdzie się błąd i zdebuguje przyczyny to i tak zasłaniają się "wykupieniem supportu" mimo, że porządne firmy mówią otwarcie, zapłać, my zobaczymy jeżeli to NASZA wina oddamy ci pieniądze i naprawiamy za darmo; |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |