mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=16&t=8467
Strona 1 z 1

Autor:  praw_y [ 2018-03-05, 12:15 ]
Tytuł:  Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506

Podczas migracji za pomocą Sage Migrator 2018.c (18.1.3.8) mam komunikat:
Kod:
KD: Błedy w działaniu kroku UpdateTemporary
KD: BŁĄD: Krok UpdateTemporary zakończył się niepowodzeniem: -2146233082
KD: Transformacja zostala przerwana


Moment w którym wywala się to 4 etap:
Kod:
KD: Uruchamiam program: C:\Program Files (x86)\Sage\KiP\18.0\SageKiP.exe -firma "SERVER=ip_servera;DATABASE=TemporaryDBfirma_kd;" -user "admin" -passwd "*" -hide -forcemsg -end


W podglądzie zdarzeń mam błąd
Kod:
Aplikacja: SageKiP.exe
Wersja architektury: v4.0.30319
Opis: proces został przerwany z powodu błędu wewnętrznego w środowisku wykonawczym .NET pod adresem IP 705A33F5 (70520000), kod zakończenia: 80131506.

Nazwa modułu powodującego błąd: clr.dll, wersja 4.7.2563.0


Próbowałem na 3 różnych komputerach windows7. Ręczne uruchomienie komendy tez powoduje ten błąd.
Baza była weryfikowana pod względem poprawności 922mb, SQLExpress 2017.

Autor:  praw_y [ 2018-03-07, 08:14 ]
Tytuł:  Re: Problem z migracją do KD PayRoll błąd 80131506

Zgodnie z dokumentacją błąd 80131506 jest błędem przepełnienia stosu.
Jest to błąd który był w wczesnej wersji .NET 4.0 (taki, w którym skompilowany jest obecne KiP).
Użycie specjalnych przełączników w .config pomogło ominąć błąd, ale pojawiły się dwa następne w bibliotece KERNELBASE.dll

Skończyło się, na reinstalacji systemu, wygląda na to, że coś zostało napsute podczas aktualizacji, której z symfoni (ponieważ serwery na którym trzymam symfonie jest zawsze dedykowany i na świeżej instalacji). Po reinstalacji i instalowaniu konkretnych wersji (bez zbędnych przejść między wersjami) migracja poszła, mimo że instalator byl/jest popsuty i pokazywał po nowej instalacji "Message Text Here" zamiast zaczytywać pliki ini z ich skrótami, ale bez problemu można wypakować instalator i sprawdzić co tam miało być z pliku ini.

Śmiechem na sali jest to, że jeżeli znajdzie się błąd i zdebuguje przyczyny to i tak zasłaniają się "wykupieniem supportu" mimo, że porządne firmy mówią otwarcie, zapłać, my zobaczymy jeżeli to NASZA wina oddamy ci pieniądze i naprawiamy za darmo;

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/