Błąd nr 3012: Lokalny silnik bazy danych nie jest dostępny p
"Błąd nr 3012: Lokalny silnik bazy danych nie jest dostępny przez MikroKernel Router"
Witam,
Posiadam program Symfonia Start 2.0 2017.a w konfiguracji jak niżej:
Serwer:
Windows 2012, klucz sprzętowy, PSQL v12 Workgroup Edition (zainstalowany klucz)
Na stacjach roboczych:
Symfonia Start 2.0 2017.a instalowana jako jednostanowiskowa - "Instalacja programu"
klient kluczy sprzętowych
PSQL v12 Workgroup Edition (wersja 90-dni)
Po wygaśnięciu kluczy licencyjnych do PSQL v12 pojawia się błąd nr 3012. Tymczasowym rozwiązaniem jest odinstalowanie i ponowne zainstalowanie PSQL na stacjach roboczych.
Jak można rozwiązać powyższy problem, nie instalując symfonia na końcówkach jako "stacje robocze"?