Witam,
Chciałem się przywitać, to jest mój pierwszy post na forum
. Chciałbym zasięgnąć rady w jaki sposób najoptymalniej rozbudować Symfonię. W tej chwili są dwa komputery z Windowsem XP, które pełnią funkcję serwera, tj. na nich znajdują się bazy danych i klucze do aplikacji. W sumie jest 5 stanowisk KP, 10 stanowisk FKi i 5/10 stanowisk ŚrTrw, do tego 2 stanowiska z e-deklaracjami. Część pracowników pracuje na wersjach 2014 i 2015 a inni na 2015. Ponadto by było zabawniej część stanowisk połączonych jest z jednym kluczem, a część z drugim. Ponadto jest Pervasive na 10 stanowisk.
Stacje robocze mają systemy: Windows XP 32 bit, Windows 7 32 bit lub Windows 7 64 bit.
Moim zadaniem jest uporządkowanie całości, a chciałbym to zrobić w jak najlepszy sposób.
Myślałem o zakupie serwera poleasingowego i Windowsa Serwer 2008, a także o zmigrowaniu do Pervasive na 15/20 stanowisk tak, by wszyscy mieli normalny dostęp do danych.
Jak to zrobić minimalizując koszty, czy może zmigrować do innej Symfonii wykorzystującej SQLa, jeśli tak to jakiej - partner Sage nie dał sensownej odpowiedzi, a na infolinii zrzucają mnie na drzewo.