Cała reszta aplikacji działa poprawnie. Przeprowadziłem diagnostykę podsystemów(?) z poziomu Raporty (tych które mogłem wykonać samodzielnie) - Diagnostyka; nie wyskoczyły błędy.
Nie znam się na tym programie i nigdy na nim nie pracowałem; moja matka prowadzi księgowość wspólnoty mieszkaniowej od 2005 i jak do tej pory nie miała żadnych problemów z programem, aż do awarii dysku (głowica) przed 3 tygodniami. Dysk został w zasadzie sklonowany przez fachowców na nowy bez strat w danych i wszystkie aplikacje działają bez problemu, jak dawniej z wyjątkiem przytoczonego fragmentu Symfonii.
Windows XP. Konfiguracja sprzętowa taka sama jak przed awarią, doszła tylko nowa drukarka. Przy wyłączonym antywirusie to samo.
Kontaktowaliśmy się z producentem, ale każe wykupić nową wersję programu za srylion; alternatywnie mogą wysłać konsultanta za bagatela 800zł za 4h... Obie opcje są stanowczo za drogie. Jeżeli ktoś z forumowiczów byłby zainteresowany wizją lokalną w W-wie, mogę zaproponować success fee za przywrócenie pełnej sprawności, na ale nie 800zł na miłość boską.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników