|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 1 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
MarekG
Rejestracja: 2014-04-11, 12:10 Posty: 1
|
ACT Integrator
Witam wszystkich,
Mam zainstalowane Symfonia Handel 2012, Sage ACT 2011 i oczywiście Integrator ACT. Po wysypaniu się serwera i przeinstalowaniu systemu Integrator przestał działać, pojawia się komunikat, że ACT jest już zsynchronizowany i należy wezwać administratora aplikacji aby przy pomocy narzędzi serwisowych usunąć powiązania baz Symfonii i ACT. Komunikat wydaje się logiczny z tym jednak, że nie wiem jak to zrobić. Zwracałem się do SAGE'a, ale oni po sprzedaniu ACT przestali się tym zajmować. Dystrybutorzy ACT w Polsce, też nie potrafią tego zrobić. Może ktoś z Państwa ma jakiś pomysł na rozwiązanie problemu.
|
2014-04-11, 12:22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 1 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|