Re: Błąd 3032 [błąd nieudokumentowany]
Błędy 3xxx są nieudokumentowane tylko z punktu widzenia Symfonii. Pervasive ma do nich dokumentację, a że pojawiają się one tylko na Pervasivie, który się wcześniej zakupiło - sprawa sprowadza się do przejrzenia dokumentacji. Dokumentacja na 90% jest zainstalowana na każdej stacji Symfonii.
Błąd 3032 nie ma związku z siecią. W ogóle to nowy błąd, w wersji 9 go nie było. Doczytałem się w instrukcji, że może wystąpić, gdy na danym komputerze do klienta próbuje się dostać jednocześnie 2 userów, szczególnie jeden z podniesionymi uprawnieniami, a drugi bez.
Czyli pierwsza sprawa: czy jest zainstalowany jako serwis? Zrobić żeby był. Potem to już jakiś troubleshooting, próbowanie przez Admina, z wyłączonym UAC-em i nie wiem, co jeszcze. Ale najważniejsze - dać informatykowi przeczytać dokumentacją do błędu nr 3032.
Kompletną dokumentację Pervasive'a można jeszcze ściągnąć
stąd, choć musiałem się przełączyć na IE, Firefox coś tu nie czytał.
No i gdyby problem nie ustąpił, to napisz jeszcze czy to wersja Server czy Workgroup.