Nie moge skasowac jednego rekordu w Symfonii Finanse:
- pojawia sie blad "System Error: 116.4.0".
Na infolinii powiedzieli, ze to "cos z komputerem",
ale doczytalem na sieci, ze do powstania tego bledu
mogl sie przyczynic np. zanik zasilania
i ze moze pomoc odbudowanie (rebuild) bazy danych.
Co moge zrobic w takiej sytuacji?
Jak ew. wykonac rebuild database?
O tym jak naprawiac bazy juz bylo co nieco na forum - szukales?
Tak jak slusznie znalazles na sieci powodem tego bledu najczesciej jest fizyczny blad dysku lub transmisji w sieci....
2011-06-28, 14:02
jakson
Rejestracja: 2011-06-27, 15:44 Posty: 3
Szukam i szukam i nie mam pojecia jak zrobic ten rebuild.
Jedyne co znalazlem to to:
Uruchamiamy program - NIE logujemy się do firmy, anulujemy okno logowania i z menu FIRMA wybieramy POPRAWNOŚĆ DANYCH - logujemy się koniecznie na admina i uruchamiamy mechanizm kontroli danych.
Czy to jest "odbudowanie" (rebuild) bazy?
Jesli to nie pomoze to co wtedy? (poza telefonem do Sage :)
PS
Nigdy przedtem nie mialem do czynienia z Symfonia
i od samego poczatku cisne znajomego - szefa malej firmy,
zeby dal zarobic specjalistom od Symfonii.
Tak z ciekawosci - ile moze kosztowac taka usluga? :)
PS2
Temu samemu szefowi uswiadomilem, ze komputerow nie wylacza sie
"na chama" i ze dobrze jest miec UPS przy komputerach z kluczowymi danymi.
Mam nadzieje, ze czegos go nauczy ta przygoda :).
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników