mojaSymfonia FORUM https://forum.mix-soft.pl/ |
|
błąd 3012 w FiK https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=16&t=3129 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | trybik [ 2011-05-25, 08:08 ] |
Tytuł: | błąd 3012 w FiK |
Dzień dobry mam problem na jednej z końcówek z uruchomieniem FiK. przy uruchamianiu wyskakuje komunikat"otwieranie bazy danych \\192.168.x.x\symfonia\amfk.bin błąd 3012: błąd nieudokumentowany" na kompie zainstalowany jest windows 7, pervasive 10 sp3 client. do tej pory wszystko działało, podobno wyskoczył jakiś monit antywirusa i user potwierdził kasowanie jakiegoś pliku. wyłączyłem antywirusa, przeinstalowałem Fik, przeinstalowałem pervasive 10 sp3 client ale niestety jest dalej to samo. narzędzia peresiva łączą się z bazą, sam program nie chce. co może być przyczyną, gdzie szukać rozwiązania? |
Autor: | byrusia [ 2011-05-25, 08:33 ] |
Tytuł: | |
ład komunikacji sieciowej albo niepoprawne ustawienia klienta peravive po instalacji ( o ile to jest workgroup) pervasive ustawil ci sie jako serwer sprawdz ustawianai aklienta ( na temat konfiguracji bylo tutaj nie raz ) a najprosciej to wylacz serwer i koncowke i dopilnuj zeby serwer wstal pierwszy jak to nie zadziala to pozniej zobaczymy dalej |
Autor: | trybik [ 2011-05-25, 13:20 ] |
Tytuł: | |
ustawienia do tej pory działały więc są ok, poza tym taka sama konfiguracja klienta jest na innych końcówkach i działa. pogrzebałem trochę w ustawieniach i teraz zgłasza się błędem 3014. wygląda jakby rzeczywiście był błąd komunikacji, tylko że z poziomu monitora pervasive mogę się podłączyć bez problemu.. może zainstalować klienta v9, tylko czy będzie działać na win7? |
Autor: | adokladny [ 2011-05-25, 15:35 ] |
Tytuł: | |
będzie dział na Win 7 |
Autor: | trybik [ 2011-05-26, 08:11 ] |
Tytuł: | |
niestety na kliencie v9 jest to samo. przy instalacji klienta kreator ładnie testuje połączenie i operacje na bazach serwera, a FiK nadal wywala ten błąd. już nie mam pomysłu gdzie jest problem |
Autor: | byrusia [ 2011-05-26, 08:49 ] |
Tytuł: | |
zmapuj po literce nie po ip |
Autor: | trybik [ 2011-05-26, 13:36 ] |
Tytuł: | |
niestety, dostęp przez zmapowany dysk obiawia się tym samym |
Autor: | trybik [ 2011-05-31, 07:48 ] |
Tytuł: | |
problem został rozwiązany. przyczyną był antywirus. podczas którejś aktualizacji został uszkodzony i przestał zapisywać cokolwiek do logów. zablokował symfonie i nie pozostawił żadnych śladów w ustawieniach i logach o tym zdarzeniu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |