|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Błąd nr 94 : Brak praw dostępu
Autor |
Wiadomość |
wald10
Rejestracja: 2008-06-30, 18:06 Posty: 25
|
Błąd nr 94 : Brak praw dostępu
Witam,
Przy uruchamianiu programu FK, lub Handel pojawia mi się błąd z tematu (nr 94). Program uruchamia się z dysku sieciowego na którym użytkownik posiada wszystkie prawa dostępu. Zresztą do wczoraj wszystko działało prawidłowo i nikt nic na serwerze nie ruszał.
Serwer postawiony na komputerze z Windows XP, klient z Windows 7. Wszytko pracuje na bazie Pervasive WKG. Inni użytkownicy działają prawidłowo (3 inne komputery).
Co może być przyczyną takiego błędu? W jakim przypadku się on pojawia?
Pozdrawiam
|
2010-04-08, 12:06 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
A czy może uruchamia się Microkernel?
|
2010-04-08, 14:06 |
|
|
wald10
Rejestracja: 2008-06-30, 18:06 Posty: 25
|
Nie uruchamia się. W PCC mam wyłączoną taką możliwość i ikonki nie ma, więc przypuszczam, że się nie uruchamia.
|
2010-04-08, 14:14 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
No to moze zrob zeby sie klient PERV przynajmniej uruchomil :)
|
2010-04-08, 14:17 |
|
|
wald10
Rejestracja: 2008-06-30, 18:06 Posty: 25
|
Klient się uruchamia - nie uruchamia się jako serwer - w PCC wyłączona opcja (piszę z pamięci) : Use Local Microkernel, a włączona jedynie opcja : Use Remote Engine.
Jak sprawdzałem inne stacje robocze - jeżeli mam włączoną opcję "Use Local Microkernel" - to pojawia się ikonka "Pervasive...", jeżeli ona nie jest włączona (jest tylko "Use Remote Engine") to ona się nie pojawia, ale wszystko działa prawidłowo.
Zresztą, czy w przypadku braku klienta, nie byłoby raczej błędu numer 3014 a nie 94?
|
2010-04-08, 14:57 |
|
|
rafal
Ekspert
Rejestracja: 2007-11-16, 15:08 Posty: 4000 Pomógł: 448
|
Jaki system operacyjny jest na serwerze?
Czy użytkownik ma prawo zapisu do katalogu w którym są dane?
|
2010-04-08, 14:59 |
|
|
wald10
Rejestracja: 2008-06-30, 18:06 Posty: 25
|
1. Windows XP Pro
2. Użytkownik posiada pełne prawa zapisu - próbowałem dodatkowo sprawdzić poprzez utworzenie nowego pliku i następnie jego wykasowanie. Operacja przeszła poprawnie.
Problem jest ciekawy, gdyż występuje tylko z jednej stacji roboczej. Z innych wszystko działa prawidłowo, również z Windows 7.
Zastanawiam się, czy ten błąd występuje jedynie przy nieudanej próbie utworzenia pliku na dysku serwera. A może w jakiś innych katalogach niż próbowałem (sprawdzałem katalog programu FK oraz katalog danych FK)?
Dlatego pytanie nad którym wciąż się zastanawiam, co - oprócz praw zapisu - może być przyczyną błędu numer 94?
|
2010-04-08, 15:10 |
|
|
ro_bek
Ekspert
Rejestracja: 2008-07-03, 15:02 Posty: 632 Pomógł: 38
|
A masz prawa do plików bazy danych ? Bo to, że możesz zmienić/utworzyć/skasować nowy plik to jedno a prawa do istniejących plików to drugie.
|
2010-04-08, 15:18 |
|
|
wrob
Ekspert
Rejestracja: 2008-04-18, 18:52 Posty: 5169 Pomógł: 59
|
Zapora? Antyvirus?
|
2010-04-08, 15:53 |
|
|
wald10
Rejestracja: 2008-06-30, 18:06 Posty: 25
|
Dziękuję bardzo za wszystkie podpowiedzi. Dzisiaj od rana - po zrestartowaniu wszystkich komputerów - wszystko działa prawidłowo. Co prawda dalej nie wiem co to mogło być, ale problem został rozwiązany, tzn. sam się rozwiązał.
Pozdrawiam i dziękuję.
|
2010-04-09, 13:56 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|