Symfonia FK w wersji 2023.1.b1, serwer SQL 2016 Express (testowo również 2019 Express),
komputer z serwerem SQL - I7-7700K, 32GB RAM, dyski SSD nvme, WIN10 PRO 64bit na pozostałych stacja kliencki problem też występuje bazy w wielkości około 4GB
Podczas księgowania dokumentu typu "dokument prosty" z kilkunastoma wierszami zapisów program się zawiesza. W tym czasie rozmiar pliku logu bazy danych SQL rośnie do momentu braku miejsca na dysku twardym (nawet powyżej 100GB)
Testowo przywrócona kopia z poprzedniego roku (rozmiar poniżej 3GB) powoduje ten sam efekt (na tej bazie były dokonywane księgowania we wcześniejszych wersjach Symfonii FK i wszystko działało prawidłowo). Testowo na maszynie wirtualnej zainstalowana Symfonia w wersji 2023 i kopia przed konwersją do 2023.1 wszystko działa ok. Po aktualizacji do 2023.1 błąd jak powyżej.
Problem występuje na wszystkich firmach bazach powyżej ok 2GB
W przypadku firm z bazami w rozmiarze kilkuset MB problem nie występuje.
Zgodnie z sugestią supportu pozmieniałem limit rozmiaru pliku log
Po ograniczeniu rozmiaru pliku log i próbie księgowania plik w momencie osiągnięcia limitu pojawia się komunikat że nie można zaksięgować dokumentu.
Przetestowane na różnych wartościach limitu od kilkuset MB do kilkunastu GB.
Po zamknięciu komunikatu z błędem da się zaksięgować dokumenty typu Faktura zakup, faktura Sprzedaż. Dokument prosty z 4 wierszami dekretów się da ale już z 10 nie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 23 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników