|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Symfonia Start 2.0 na Windows 7
Autor |
Wiadomość |
Sfor
Rejestracja: 2018-02-07, 15:11 Posty: 31 Pomógł: 1
|
Symfonia Start 2.0 na Windows 7
Czy komuś udało się uruchomić Symfonię Start 2.0 2022.c na Windows 7?
Na dwóch stanowiskach roboczych pracujących na Windows 7 prof 32bit aplikacja uruchamia się, aktualizowane są dane, a następnie raportowany jest błąd w module KernelBase.dll. Wersja 2022.b działała tam prawidłowo.
Na stanowisku które nie korzysta z serwera, nie dochodzi nawet do aktualizacji danych. Działa na nim wersja 2022, ale 2022.b już nie. Uruchomienie kończy się też błędem w module KernelBase.dll.
Instalator nie czepia się wersji systemu, choć w wymaganiach systemowych minimum to Windows 10.
|
2022-04-16, 15:08 |
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mix-soft.pl
|
|
|
Sfor
Rejestracja: 2018-02-07, 15:11 Posty: 31 Pomógł: 1
|
Re: Symfonia Start 2.0 na Windows 7
Udało mi się potwierdzić, że Symfonia Start 2.0 2022c działa na Windows 7 32bit w układzie jednostanowiskowym. Problemem był brak miejsca na dysku i instalator, który nie sprawdza dostępności wolnej przestrzeni dyskowej, ani efektywności instalacji poszczególnych komponentów. W tym konkretnym przypadku zawiodła instalacja komponentu DevExpress. Próba uruchomienia programu bez niego kończy się komunikatem o błędzie w module KernelBase.dll.
Nie tłumaczy to jednak problemów z uruchomieniem na stanowiskach roboczych w układzie sieciowym. Maszyny te miały spory zapas wolnego miejsca na dyskach, więc nie powinno być kłopotów z instalacją.
|
2022-04-17, 22:01 |
|
|
Sfor
Rejestracja: 2018-02-07, 15:11 Posty: 31 Pomógł: 1
|
Re: Symfonia Start 2.0 na Windows 7
Przeprowadziłem kilka eksperymentów i potwierdziłem, że na tym samym komputerze z zainstalowanym PSQL Workgroup i bazami danych na własnym dysku wszystko działa prawidłowo. Po zmianie na PSQL Client i z bazami danych na serwerze pokazywany jest błąd: Kod: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: MKP.exe Wersja aplikacji: 22.3.1.1 Sygnatura czasowa aplikacji: 625406de Nazwa modułu z błędem: KERNELBASE.dll Wersja modułu z błędem: 6.1.7601.24545 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 5e0eb7d0 Kod wyjątku: e0434352 Przesunięcie wyjątku: 0000845d Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 0a9e Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Dodatkowe informacje 3: 0a9e Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
|
2022-04-18, 10:37 |
|
|
Sfor
Rejestracja: 2018-02-07, 15:11 Posty: 31 Pomógł: 1
|
Re: Symfonia Start 2.0 na Windows 7
Przez przypadek dokonałem odkrycia przyczyny całego zamieszania.
Zacznijmy od tego, że po ostatniej aktualizacji do wersji 2022.b wszystkie bazy danych oraz folder z zainstalowaną Symfonią Start zostały przeniesione na nowy serwer. Stary serwer ciągle był uruchomiony, gdyż pozostał na nim serwer klucza sprzętowego. PSQL Workgroup na nim działający został jednak zdezaktywowany, gdyż licencja została przeniesiona na nowy serwer.
Wszystko zaczęło działać kiedy spełniłem dwa warunki: - ponowna aktywacja PSQL workgroup na starym serwerze (choć nie ma na nim danych ani aplikacji Symfonia Start) - całkowite usunięcie zawartości folderu, w którym była zainstalowana aplikacja Symfonia Start na nowym serwerze, i ponowna jej instalacja w tym samym folderze.
Kompletnie nie rozumiem co się tutaj dzieje. Czyżby na starym serwerze tworzone były jakieś pliki tymczasowe?
Ale to jeszcze nie jest koniec. Po zainstalowaniu na kolejnym stanowisku Symfonia Start w wersji stacja robocza, wszystko znowu stanęło.
Czyli powtórka: - czyszczenie katalogu w którym była zainstalowana aplikacja - pełna instalacja aplikacji w tym katalogu
Znowu działa i nawet na obu stanowiskach. Nie przeinstalowywałem na komputerze na którym wcześniej instalowałem jako stacja robocza. Wniosek: Coś jest nie tak, jeżeli była instalacja jako stacja robocza. I nie jest ważne, czy było to w poprzedniej wersji, czy też w 2022.c.
Nie to ciągle nie to. Po pełnej instalacji na trzecim stanowisku, wszystko znowu stoi. Nie daje się uruchomić aplikacji na żadnym z 3 komputerów. Czyli powtórka: - czyszczenie katalogu w którym była zainstalowana aplikacja - pełna instalacja aplikacji w tym katalogu tym razem z 3 stanowiska.
No działa. Na wszystkich 3 stanowiskach. Kolejny wniosek: Nie instalować do katalogu, gdzie znajdują się już pliki Symfonii Start.
I w taki oto sposób diabli wzięli 3 dni Świąt Wielkanocnych.
|
2022-04-18, 13:13 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|