Witam, Zainstalował najnowsza aktualizację, czyli przeszedłem na abonament i to chyba był błąd. Po zmianie czasu o 1 dzień do przodu Symfonia pokazała błąd 425 "cofniecie zegara systemowego:, powrót do prawidłowej daty nic nie daje. Kontaktowałem się z infolinią, ale po ponad 2h oczekiwania się rozłączyłem, próbowałem tak 2 razy!! Wysłałem również zgłoszenie przez program i również nie otrzymałem odpowiedzi. Czy może ktoś z Was może mi pomoc? Dodam, że problem się rozwiązuje jak przestawię zegar o jeden dzień do przodu.... Zegar w windowsie i biosie wskazuje prawidłowo. POMOCY
Załączniki:
bład 425.png [ 27.86 KiB | Przeglądany 3905 razy ]
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników